15. 7. 2011.

Color Notes №54: SAFFRON

Vrelina na lepim fotkama deluje rajski, ali u stvarnom zivotu... ne tako privlacno. Ovih dana prepoznajem tipove asfalta po tome sto se segmenti razlazu, neki od njih pretvaraju u mekanu somotastu masu koja najavljuje skoru transformaciju u lavu.

Za prezivljavanje na uzarenom asfaltu smislila sam nacin - tripovanje na zemlje zacina. Tesko disanje na skrge nije prouzrokovano samo bezobrazno istrajnim previsokim temperaturama, nego i njihovim melanziranjem sa vlagom koja znalacki boostuje komsijske gurmanluke. Naime, kada otvorimo prozor u studio nam ulazi miris falafela. I kim i korijander, pa beli luk, i onda dalje smisljam - anis, karanfilic, cimet, kardamon, biber svih boja, turmerik, kari, komorac, i pre svih saffron the divine. Minoansko mezimce.

Anyway, posle neuobicajeno dugog uvoda, background music for the notes danas je ova masnjikava, prezacinjena numera sa konstantnim zujanjem u glavi:




Sedim, dakle, u studiju, zamisljam da sam na slici dole, a Tel Aviv komsije u prizemlju palate




a sve se desava tokom ovakve nekakve parade jer je buka odozdo nesnosna. To nisu nervozni vozaci kojima je 40+ stepeni pomutilo pamet, to je parada slonova




po ovakvoj vrucini samo se umotas u belu pamucnu tkaninu sa zlacanim tufnicama, a od sminke samo zviznes indijski hrabri crveni karmin



kao sto me je prethodna fotka, vise nego bilo koja druga, uvukla u ocaranost gdjom bogart, tako me je naredna, zaljubila u ritu hejvort




you can never be too safe hiding from the sun




persimone su japanske jabuke, jel?



vrelo i ledeno



mala prazna pjaca za mirnu jutarnju kafu



i topli tonovi za vreo dan. i fes.



i want what she's wearing. and i'll keep my hair.



ta je kosulja bila dvojajcana bliznakinja ove slike



a te dve spojene u jednu izgledaju ovako. okrenuta ledja i svetlucava previse plitka voda



detalj. skenirana narandzasta kika.



fluffy oblaci tila i straftaste olive/bele carape


vrelina kao da mi u lice duva gigantski fen



trippin' on 40+ Celsius



pingvini, mravi i lobsteri



dolivanje ulja na vatru sa perjanim trepavicama i smudgy narandzastom senkom povrh toga



a onda k'o za inat i telo trazi neki junk food. moj je izbor uvek pomfrit. maksimalna samokontrola u takvim situacijama je manji pomfrit umesto veceg. i to u kfc-ju, nikako u mcd-u.



kad je vruce kose je uvek previse



and over the top is the only way



trippin' on 40+ Celsius again



kako je cudesno sto iz jednog korena naraste nesto ovoliko veliko i ovoliko divno



vlagom prezasicen vazduh na tamo



i nazad do baze tesko ali sa olaksanjem



if you do it do it all the way



in full bling



that's the way. full bling.



podgrevanje tenzije najjarkijom od svih boja



indian lifesized smurf



cvece je lepo i kad umre



cvece je lepo i kad ga ubiju



ovako se sanja kada je u ponoc 30 stepeni



a ovako izgleda budjenje



i onda, novi divni dan moze da pocne



xoxo

J.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
-----------------------------------------------------------
...................................................

pics are links to the sources

~ _ ~

11 коментара:

  1. Prelepo, baš fino za ovo melting jutro. Ponesla si me u moj omiljeni Morocco, u hladni patio, pijuckam metin čaj iz male izgravirane staklene šalice, sa golim nogama na pločicama i lak mi je karimnasto crveni....
    I hvala za Lizzyhouse!
    Pogledaj i prekrasne fotke Tajske (meni drage Ane) na Fensismensi.com

    ОдговориИзбриши
  2. hahaha ne verujem,i ja volim da zamišljam da sam u nekoj tropskoj zemlji da preživim ove temperature,najčešće brazil,ali od exit-a je počela i indija!:)
    divan post!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.7.11. 11:27

    Hvala na tehnikama za prezivljavanje ove nesnosve vrucine :) Stvarno divan post!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман15.7.11. 12:07

    Absolutely lovely!

    ОдговориИзбриши
  5. @matilda
    za lizzyhouse molim lepo, i hvala za tip

    @Ana
    ;]

    @Anonimni
    hvala vam :}

    @jovana
    koji, accidentalchinesehipsters?

    ОдговориИзбриши
  6. Anin Fensišmensi je sav vredan ogleda i pračenja, a Tajsku je foto-posečivala zadnje tri godine u mesecima posle nove godine (pa najbolje da ju svu skeniraš;)).
    Želim ti (i ostalima, koji ste još uvek nekde u betonu) jedan sveži, hladni, ajde, barem limun-vodka sorbet vikend;)

    ОдговориИзбриши
  7. hah, ne. zapravo moj. cini mi se da sam izbrojala desetak fotografija koje sam storovala na miscellany-u, ova sa golubovima poslednja je od pre godinu dana ako ne i jace. eto koliko se preklapamo. ergo - svi putevi vode do mene. :))

    ps. u ogromantnoj smo guzvekanji, zato te ne zovem. ali nacelno bi mogli da planirate sl. ili onaj tamo vikend za druzanjac.

    uglavnom, kuckamo se i zivkamo se.

    <3

    ОдговориИзбриши
  8. javna prozivka za ripoff! ahahaha
    sve su to svacije slike samo ih slazemo u drugacije konstalacije ;)
    cmoks za u 2! druzimo se soon!

    ОдговориИзбриши
  9. Thanx dear. I keep coming back :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails