2. 7. 2011.

Sandprint Sandals



Super zabavne geta papuce za klince. Ime im je Ashiato.


Pametnjakovici iz radionice kiko+ napravili su tradicionalne japanske drvene papuce sa dodanim stojistem u obliku zivotinjskih sapa specijalno za plazu.





Tako klinci na peskovitoj obali ostavljaju lazne, zivotinjske tragove. Mogu da biraju da li ce da budu macka, geko, sova, majmun ili zaurus.














Od borovine i sa gumenim trakama u razlicitim bojama zavisno od vrste zivotinje koju odaberu.

Obozavanje!

6 коментара:

  1. Анониман2.7.11. 08:48

    Aaa, sjajno !! Ludo :)
    Vec vidim svoje ime na ovim macjim :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jaoooo pa ovo je fantasticno!!! Zamisljam Elenu(moja cerkica) kako trckara po plazi i ostavlja otiske,inace je opsednuta zivotinjama,ovo bi bilo super zabavno:))) moze i za mene jedne:)))

    ОдговориИзбриши
  3. Ja se javljam za odtiske jednog guštera:)

    ОдговориИзбриши
  4. Eeee, a ja sam ceo dan bacala po plaži i baš slikala svoje footprints... :) Posle ovog posta i da su dostupne nekako ovde Ashiato bi bile glavna sporedna stvar za zez na plaži!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails