8. 5. 2012.

Past Present Future Travels

Most proslost-sadasnjost-buducnost. Jedan od mojih omiljenih pristupa.

Proslost

 Kolekcija starih papirnih etiketa za avionski prtljag. Tipo blago, kolor raj.




Sadasnjost

Napustanje grada koji volite ili onog koji vam se tek uvukao pod kozu uvek nosi poseban osecaj. Kolekcija The Scent of Departure zeli da spakuje miris odabranih gradova u bocice unisex parfema. Mirisala bih ih po redu upoznavanja. Da proverim da li nam se utisci poklapaju...







Buducnost

Aplikacija koja pruza savrseno pregledan i graficki besprekoran uvid u podatke koji su vam potrebni kada letite. Idealni boarding pass. Moram debelo da pretresem FlightCard, deluje previse dobro da bi bilo istinito.





Aplikacija je inspirisana postom kog se i sama odlicno secam. Urezao mi se u pamcenje kao brilijantan primer malog dizajnerskog besa i konstruktivnog aktivizma kojim je Tyler Thompson redizajnirao neshvatljivo ruzne i nepregledne postojece boarding passove. Ta se storija zove Boarding Pass Fail i ja je obozavam nesmanjenom zestinom vec dve godine! Na osnovu tog redizajna, ekipica Sylion napravila je FlightCard. Yeah!





2 коментара:

  1. eeejjj, kako dobar post, da ne govorim o zadnjem delu, koji me nasmijao sa pričom u priči, u priči...i ja sam trljala oči;D Great!
    Jao, koliko puta bi napisala koji mail ... ali u istinu i jesam ...

    uvek su me fascinirale kratice aeroporta a ove vintage imaju i dodatnu vrednost u dezenu, fontovima, papiru.

    a ovaj gađet od mirisa je fenomenalna smišljotina (skidam kapu i padam na koljena)...ajde, da se setim na naš jedini (onaj pravi i ako za patuljčiče aeroport) i več mi miriše na travu, rosu, najtaminju šumu i pokoju gljivu (miris Brnika, gde se nalazi) a Ljubljana mi miriše na sunce poslje kiše, ispareni asfalt te (loše) kuhano vino u vreme božičnog sajma.
    Pa da osetim, kako miriše Tokijo:D

    Još jedanput: volim ovaj post:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e pa i ja sam bas bila srecna kad mi se ovaj post sklopio u glavi! :)

      Избриши

Related Posts with Thumbnails