29. 5. 2012.

21st Century's Quattrocento

Uvek kad pomislim da sam sa GIF animacijama zavrsila, internet me obaspe novostima. Posle novih tumblr favorita i Mr.GIF-a, mislim da danas stavljam tacku na ovu temu, bar na neko vreme. Jedan od novijih addenduma koji se ne da ignorirat je lookbook koji prikazuje aktuelnu kolekciju Ane Ljubinkovic i koji sam prvi put pronasla kod Jelene Karakas.

Oni koji se u super popularnom GIF trendu izdvajaju posebni su po tome hvataju nesto out of this world. Te mrdalice nisu svrha same sebi, oni su medij u kom se najsnaznije ispolji ono sto treba prikazati.

Mrdajuce sekvence koje predstavljaju ove odevne komade kao da nisu snimane da bi to postale. Kao da su nastale spontano, u prelistavanju fotki u Bridge-u, dva tri klika desno, dva tri klika levo i - fotke kao da ozive. Logicno je ovaj radni proces, poslednju stanicu making of procesa kada se svi okupe oko stola i gledaju fotke, doneti i publici. I cini mi se da su bas tako pred nas dospele ove pokretne slike koje su u mojoj glavi bile upravo trunka koja je bila potrebna da mi se ukaze citav novi svet.




Gotovo sam sigurna da me staticne slike na ovo ne bi pokrenule. Maleni pokreti koji su taman dovoljno otkrili kako se ova odeca pomera, su mi uz konstantnu crticu da je Ana likovnjak po obrazovanju, ovoga puta rekli: QUATTROCENTO! Za to su krive upravo naredne dve scene, ova sa tajnom, i sledeca, andjeoska.





Italija. Quattrocento. Cetiri stotine. Hiljaducetristote godine, 15. vek. Rana renesansa. Slikarstvo tog vremena. Religiozne scene i najneverovatnije draperije, teksture, boje i njihovi tonovi. Uglavnom bez direktnih asocijacija, samo na nivou atmosfere, 15 i 21. vek shuffle. Andjeli, cvece i pasteli... i trava kao podloga.


Fra Angelico Angel of the Annunciation




Piero del Pollaiuolo { large }










Fra Filippo Lippi





Kod Jelene pronadjite podatke o ekipi,
mene je danas posebno ponela likovnost
...
Sve gifove pronadjite na Aninom blogu.

12 коментара:

  1. ova devojka me odusevljava...
    sve je uradjen od pocetka do kraja- kompletno. to je nesto sto volim da vidim a tako je retko.
    kako se to kaze total look?
    krojevi, boje- uh sve me odusevljava

    ОдговориИзбриши
  2. ah savrsena kombinacija <3
    ovi gifovi su mi trenutni favorit, mislim da sam treptala u njih vec 1000 puta, a i dalje me odusevljavaju
    uzasno mi je drago i sto su buknuli na tumblr svetskoj sceni
    go ana! :)

    ОдговориИзбриши
  3. mrdalice:) perfekt word!!!
    Ovi gifovi su pefektni, savršeni stajling sa movidom....ove kompzicije se vredne Grace Conddington.
    A tvoje komparacije sa quatrocenttom su samo DDV:

    ОдговориИзбриши
  4. ana mi je u top pet dizajnera ikad!čak i chanel kaska za njom :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман31.5.12. 14:58

    Savrsene kombinacije boja, materijala, detalja... Sve najbolje joj zelim!

    ОдговориИзбриши
  6. Jaaaaako dobro. Sve. I kolekcija. I gif lookbook. Ma sve!

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман12.6.12. 19:50

    http://www.designed.rs/news/faar_10

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails