10. 5. 2012.

Maccessories pt.4

Ne morate biti vlasnik tablet kompjutera da biste krejvovali za svojim malim cistim i prenosivim ateljeom. Treba samo da budete dovoljno geeky. Evo mojih omiljenih elektronskih pisaljki i nesto besplatne pratece opreme za podgrevanje patnje.

Prvo tu je taj smesni marker. Ime mu je Scribbly i izgleda kao vas prosecni whiteboard marker. Preorder, oko 25 dolara.




Nesto sofisticiranijeg ali i dalje pc-jevski grubog izgleda, Wacom Bamboo Stylus. 30 dolara. Utonirani sa iPad smart covers, ne onim koznim, vec onim plasticnim, zivahnih boja. Simpa je.




Onda tech cetka azijskog stila. Cekinjasta Nomad Brush. Osnovna kosta 40 dolara.




And then, there's Sensu. Sleek. Krece u prodaju u maju, kostace 40 dolara.





Uz bilo koji brush ce vam trebati i digitalna sveska, a pored one besplatne Wacom-ove, sa pocetka posta, u dizajnersko ilustratorskom svetu posebno je odjeknula aplikacija Paper by FiftyThree koja je takodje fraj. Sve u vezi sa ovom aplikacijom je divno. Interfesj, sajt, tipografija, reklama. Sve.


Evo ga i jedan brzi how to...

8 коментара:

  1. Анониман10.5.12. 09:37

    uh kakve divote od stvarcica!

    ОдговориИзбриши
  2. kako sam još uvek na Moleskinu in flomasteru 0.3(onom koji stigne da mi pravi društvo) ovo je zame znanstvena fanstastika koja košta od prilike kao Diorjev bronzer (koji mi je kao potreban...ali samo zbog toga, jer su mi cheeks nestale preko noči...kaže doktor, da zbog hormona...mahhhh)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma razumem te potpuno, ali mene si do sad vec upoznala. za mene su bas savrsena kombinacija moleskine i ipad.

      u analognom svetu ja ne prolazim sa jednim flomasterom, mora tu da bude vise debljina, pa vise boja, pa brush marker, pa kaligrafski koso zaseceni... samo bih jedan elektronski brush dodala u svoju debelu old school pernicu ;)

      Избриши
  3. Одговори
    1. gledali smo sinoc na velikom platnu dokumentarac o njoj pa sam pod utiskom...

      Избриши
  4. odlican post, obozavam. ja imam bamboo tablu i super je za moje potrebe ilustracije.
    ali ova cetka mi je zanimljiva, ali i pomalo zastrasujuca. stvarno ne znam, kao slikar, dokle zelim da ide ovo mesanje tehnologije u analogno stvaralstvo, sto ti kazes, ali svakako je interesantno videti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ali hej, ako mozes da radis sa tablom i crtas dole a gledas dole, ovo je mnogo prirodnije!

      Избриши

Related Posts with Thumbnails