4. 5. 2012.

IKEA PS 2012



Iako je ovaj novi TV unit glavna stvar u Ikea svetu u poslednje vreme, i iako mi nije nezanimljiva za istrazivanje, pretres i razmatranje, postoji nesto iz ove kuce sto me zanima jos vise.




Svake tri godine Ikea napravi kolekciju koja preispituje i nadgradjuje njihov dotadasnji arsenal proizvoda. Posto je to komentar i nastavak na prethodno kreirano, te kolekcije zovu Post Scriptum, odnosno, PS.




Ove godine, na sajmu u Milanu, uz proslavljanje 60 godina postojanja, Ikea je predstavila svoju sedmu PS kolekciju. Ideja je bila da stare komade namestaja ucine vise odrzivim, boljim za okolinu i jos zgodnijim za upotrebu. Dizajnerski i tehnoloski adekvatnijim za ovaj trenutak.




Kolekciju IKEA PS 2012 cini 49 komada koje je osmislilo 19 dizajnera, a moji favoriti su to postali verovatno zbog filmica koji ih objasnjavaju:








I jos, kako Ikea smislja nove materijale:




U prodavnicama u avgustu.
Ceo Press Kit je OVDE.

I da ne zaboravim,
suuuuper fora sa slike s pocetka posta
KARTONSKI FOTO APARAT!!!





5 коментара:

  1. ovaj post je tako kompleksan, da moram, da proučim sve u 0;)... treba mi maklo više vremena

    Ali baš si me našla sa Ikeom u pravi dan, sutra bi trebala, da odem u križarskirat aka šoping at Ikea ali smo odkazali, jer strategija ima par propusta i moramo, da opet sazovemu kolegij, predebatiramo bitne sitnice i (prije svega) uzmemo metar u ruke!!! te doteramo logistiku .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jeste. kompleksan je bio i za pripremanje. thank you for noting.

      a kupovina u ikei... obozavam te njihove papirne metre i one malene drvene olovke. plus, pauzu za klopicu :)

      ako ima da se kupi ovaj kartonski aparat, kupi mi molim te!

      :)

      Избриши
  2. Hoču, hoču, ne brini Sledeče subote Ikea nama ne gine...(još malo istražujem, jel kamera dolazi sa august news ili je ona več In).
    Sviđa mi se Pendant Lamp in black...august nije baš daleko.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma nemam pojma, jeste da pripada ovoj PS kolekciji ali posto vidim da imaju taj sajt na kom ljudi objavljuju svoje fotke uslikane ovim aparatom sve se nadam da vec moze da se kupi...

      a koliko je smesno sto si mi link sa civilizacijom! kao neki put svile, zacina or something ;p

      Избриши
  3. hahaha, ovo mi je največi kompliment ever!;DDD
    Jano, Svileni put nije nikad prestao, da radi...unatoč svemu;)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails