3. 5. 2012.

Bottega Veneta Initials




Uvek je ova kuca u mom univerzumu imala posebno mesto. Onaj folder quality Italian goods ili classic European feel. Uzivala sam posebno u onoj kampanji sa Christy Turlington u liftu. Bajna kolor paleta.




A sada, na svoje leather goods 
stavljaju inicijale po vasoj meri.




Cim zakoracite na taj sajt, sve ce biti customizovano kako ste trazili na ulazu. Sve torbe, tasne, sleeves, novcanici, kaisevi, sve sa "JO". Love it!




I njihov pokretni style guide, kao da se nisam dovoljno ufurala u pricu...





...

6 коментара:

  1. Bottega...njihova pletena šoperica je več u analima fashion klasika a zadnjih par godina su mi se uvukli pod koži sa pudrastim/non color haljinama, koje kao da sanjaju na prozirnim devojkama koje celi dan odmaraju na kanapejimi u nekim italijanskim vilama;)...ah koliko padam na gresco stene;)
    jedanput sam naletela na emisiju o proizvodnji "famozne pletene" (nije danas momenat da o tome pričam)ali mi svaki put prohujajo segmenti iz tog dokumentarca kroz mozag kad zagledam Nju!
    Ne volim "personalizirano logovanje"...osim onog kojeg mi je moja draga baka Matilda izvezla na sve što sam nosila u vrtiču;D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma tebi je to jos blize, mozes da namirises preko vode dok pletu torbe... heh...

      Избриши
  2. pletu, pletu, sa brzinom munje u malim podrumima na severu Italije:I...ali valjda zato, jer vole pizzu a u Kini niko ne ume, da napravi tako krhko testo. Duga i kompleksna je to priča ... idem, da pletem novi šal, polako, polako, reciklirani pamuk (kad kažem reciklirani, znači, da sam rasparala nešto tkz. vintage , sasvim Toast spirit;)
    Zarazila si me Toastom!

    ОдговориИзбриши
  3. i priznajem, odmah, da si mogu priuštiti Veliku Pletenu, možda bi je čak imala...ili možda onda ne bi više bila tako fatalna. Neču, nikad znati;)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails