2. 6. 2011.

Greek Chic




Kako se došunja najava leta i srce ište da šmugne iz grada, na pamet pada Grčka. Iako se u Istri osećamo kao doma, pričamo svoj jezik i idemo kod dragih ljudi, mozda Grčka padne na pamet baš zato što prinudno govorenje stranog jezika na odmoru daje utisak dalekog puta i dramatične promene u odnosu da dnevnu rutinu i tako dodatno psihički odmara.







Kakva je ovo bila juxtapozicija... A onda dalje tumblr zatrpavanje. Ovih nekoliko slika moglo je da se podvede i pod neke grcke Color Notes ali ne, druga im je svrha. One su danas uvod. Prva slika potseti me na one dirljive fotke grckih ruina, ova druga na onaj neverovatni editorijal Kamile Akrans, a onda kafane, nestvarni getaways i recepti... klik na slike za izvore i uputstva za pripremu.








Dyptique na temu Grcke gadja pravo u centar parfemom Philosykos. Toj je bocici mesto na mermernoj ploci.





Deo opisa Philosykos parfema kaze: "One of
the best fig fragrances ever created and one of the favorite scents of all time. Philosykos is an ode to the cool forests of Greece. You get the perception of the entire wood - wood, earth, sky, the sun of the Mediterranean that flatter the sweetness of the fruit while it ripens. Many superlatives have been used to describe this fragrance over the years and deserves them all. Outstanding." And I say - DACETE MI!




Link


Aktuelni broj ad-free magazina Diner Journal inspirisan je Odisejom (via MissMoss).





tzatziki & pita bread...








A ova prethodna potseti me na onu savrsenu grcku kucu. Secate se kad sam proklamovala da je raj u Grckoj? Evo ponovo Yatzera da me obraduje lokalnim projektom. Mikonos nam kao destinacija nekako nikada nije bio pik na draftu jer je nama odmor za odmaranje a ne za tulumarenje. Ipak, Alemagou, restoran, kafe, laundz na otvorenom je just too neat to miss. Jedno od onih mesta koja su evidentno stvorena za nocnu ludnicu, te stoga poprilicno pusta od 17 do 20, upravo u nasem terminu. K'o poruceno! Nista vam novo necu otkriti ako kao pratecu muziku za taj trenutak odaberem numeru Samba da Benção Bebel Gilberto.





A onda Alemagou...

Photo © Yiorgos Kordakis, Image Courtesy of K - Studio, via Yatzer
















Ω

..................................................................


20 коментара:

  1. Evo zabola mi nož, ma kakvi nož, mačetu usred grudi!!!
    Ja sam več davno zamjenila Istru i Dalmaciju za Grčku (i nema veze što živim na svjeveru Istre) i pronašla na otocima idealni spoj blaženosti. Svake godine drugi otok a kontinent je bio za početak, da upoznam osnove. Prošle godine smo najljepšu zemlju na Svetu propustili zbog prilike, koju nismo mogli propustiti (dve sedmice u Parizu) in celo vreme ju spominjali. E baš ti hvala za ovaj doručak:)

    ОдговориИзбриши
  2. posle ovih fotki nije mi dobro,treba izdrzati jos dva meseca u gradu!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Jelena Mickic2.6.11. 12:17

    Draga Jano,

    Sjajno kao i uvek. I ovaj post je inispirativan i osvezavajuci.

    ОдговориИзбриши
  4. @matilda
    e pa ti se ni ne osecas kao na odmoru u Istri kad ti je to dom. ali zavidim ti do neba! tamo ti je nas omiljeni restoran Stari podrum! a grcka ostrva kao i italija mogu ceo zivot da se obilaze po malo... heh...

    @Jelena MS
    znam, znam... isto je i meni :}

    @Jelena Mickic
    Hvala ti Jelena, uzivaj!

    ОдговориИзбриши
  5. ah lepo.... ja sam ovih dana njuskala Korres po prodavnici... u nadi da se desi neka Grcka. Prizivanje mirisom :)
    ps. hvala za otkrice Korres-a

    ОдговориИзбриши
  6. Woaaaah! :D Iako mi Greece nije u opticaju za leto, opasno mami... :D

    ОдговориИзбриши
  7. Hehe, koji put i sama sebi zavidim;), stvarno ne bi živjela nigdje, kde nema mora.
    Ako koji pot posetiš Izolu svrati u konobu Bujol na Trgu Manzioli, sitno ali fino!

    ОдговориИзбриши
  8. nešto sve mislim da ni u grčkoj neću morati da korstim strani jezik,ali možda je to samo na halkidikiju:)videćemo...

    ОдговориИзбриши
  9. @draga
    oooo molim lepo + blagish!

    @Amelie
    o da...

    @matilda
    a tamo siiii! pa divno! i hvala na preporuci :)

    @Anna
    ahahaha ;p
    mi smo uvek isli na ostrva, preporucujem. posebna vrsta izolazije i osamljenosti. kao i japan. pa na neki nacin i menhetn. :}

    ОдговориИзбриши
  10. Da, da, tamo u blizini, Koper za spavanje, Izola za papanje, Piran za posao, Portorož tu i tamo izvan sezone za šetnje plažom;), Trst za kaficu i Venezia za kulturnu razonodu;) Dođite na Bienale!!!!

    ОдговориИзбриши
  11. ooo kako sve to zvuci na gomili! ima ona pesma sto kaze: life can be so easy if you live on the sea...

    ОдговориИзбриши
  12. joj, sećam se raja u Grčkoj :D
    posle svega viđenog ovde osećam se dobro!
    ako i svi planovi propadnu, letovaću s tvojim blogom, taj neće izneveriti <3

    ОдговориИзбриши
  13. ooo dacu sve od sebe da ne izneverim. ko zna, mozda i mi zavrsimo samo sa online letovanjem kao sto je ovo :]

    ОдговориИзбриши
  14. da,ostrva su mnogo lepša,ali će u mom slučaju morati da čekaju sledeću godinu:)
    a da li ove korres stvarčice mogu da se kupe bilo gde u grčkoj ili ima samo u većim mestima?onaj jogurt gel bi bio pravi spas:)

    ОдговориИзбриши
  15. ja sam ih pronalazila u svakom od gradova u kojima smo bili u apotekama. rodos, tasos, krit, santorini. prvi dan zapikiram po apotekama i onda svaki drugi dan kupim jos po nesto. a oni me zasipaju samplovima ahahaha. probaj zvake obavezno! i neki caj! sminka je predivna ja upravo iscrpljujem poslednje zalihe...

    ОдговориИзбриши
  16. jao super,baš si me obradovala!hoću probaću,čitala sam juče ponovo onaj tvoj post o njihovim proizvodima i pravila spisak!:D hvala puno!

    ОдговориИзбриши
  17. jao kakve slike!!! Fantastino!!!! Da se ja pitam provela bih odmor u jednoj maloj kamenoj kucici na plazi Agni ,na Krfu,evo sad sam trazila sliku da ti prosledim pa vidim da je moja dream kucica na prodaju http://www.ionianinternational.com/listing-agni-cottage-119.html neko ce da je kupi i da uziva u njoj umesto meneee:))))

    ali takav odmor prizeljkujem....

    ОдговориИзбриши
  18. da. i bez 20 dana necu da razgovaram ;p

    ОдговориИзбриши
  19. bila sam ubedjena da sam juce ostavila koment. ovde...mislim znam sigurno da sam ga pisala:)))) ja sam bila skroz isplanirala letovanje u Italiji jos u januaru,kolima do Bara,pa trajektom do Barija,pa onda imas oko 260 km do Napulja pa da se tamo zaustavimo u nekom mestascetu,ali je jedno pijano vece sa drustvom promenilo sve pa se ide u Grcku,ali ne zalim se jer je opet u pitanju neki kucerak na plazi u Grckom selu,a i deci ce vise odgovarati ta varijanta nego ona moja zamisljena:))))

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails