16. 6. 2011.

Field Notes



Ma sigurna sam da sam jednom daaavno pisala neku kratku noticu o Field Notes. Ne mogu da je nadjem... Uglavnom, obozavam i istrajnu jednostavnost, cist koncept i mestimicna sirenja asortimana i njihov rusticni, potpuno adekvatni sajt.

Pored ovih divnih bazicnih svescica, postoje i posebna, limitirana izdanja, kao ekskluzivno Raven's Wing, a i obicne sarene svescice ogranicenih tiraza su just lovely. Njih izdaju kvartalno i ako im verujete pretplatite se {$129 per year} i ta 4 puta godisnje na vrata ce vam pokucati frishke Field Notes u novoj neocekivanoj boji/bojama.



Sta da vam kazem, ja zaista jesam sucker for limited editions. Evo prvo Raven's Wing, pa onda boje...



sleek hladne boje i srebrna slova



nebo plava



osnovne boje i zlatni print (looove it!)



Ono o cemu sam danas U STVARI htela da pisem su ove nove svescice uz koje se dobijaju dry transfer folije, one koje mi znamo i obozavamo kao Letraset, po jednoj od savremenih tipografskih kuca koja ih je svojevremeno proizvodila.







Tako su dry transfer folije sa slovima iskoristile hipsterski talas ozivljavanja kul stariteta i evo nama debele Future za ispisivanje naslova i kojecega jos kad pretekne.





Evo i filmica koji ce vam sve objasniti, takodje iz Coudal Partners produkcije. Jedna lagana petominutna storija. Don't you just love it... njen ritam i crafty opustenost.



I naravno, dacete mi uz Field Notes 3 pack [bilo koji] i ove drvene olovke sa minty gumicama.



slike su linkovi do izvora / images are links back to sources

8 коментара:

  1. komplikovano bre ovo sa folijama:))) podseti me na one lenjire kalupe...a svescice su divne:)))

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман16.6.11. 11:06

    Kako volim ovaj post! Field notes mi je jedan od (virtualnih) favorita. Možda se jednom odvažim, pa naručim te krasote. A fora su mi i one vintage bilježnice koje povremeno objavljuju na svom blogu, doslovne field notes za poljoprivrednike. Zakon. :)

    ОдговориИзбриши
  3. love field notes! najbolje svescice!

    ps: as one of my favourtie blogs i'd love to invite you and your readers to promote my project (reducing health risks from cooking fuels in developing communities) to recieve a FREE fromblank wallet! for more info follow the link:
    fromblank.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. @MaMarijana
    buahahaha! kad jednom prodjes tretman rapidografima, rajsfederima, ziletima i pausom u dizajnerskoj, sve ostalo, pa i popravke po kuci su avala u odnosu na mont blanc. ;p

    @{e-sidora}
    ok. ti me shvatas ocigledno. ;]

    @fromblank
    hvala za poziv, srecno sa projektom! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. @jana

    :):)
    joooooooj paus, rapidografi i zeliti, pa kad pokusavas da nadjes najdeblji rapidograf da obojis nesto i da vuces paralelne linije, jer znad da ako koristis marker profa ce te provaliti....aaaa

    ej ova letrasec slova vec godina pokusavam da nadjem kod nas, ali neki cika koji je to pravio, pa nije vise medju nama jer znate jel ima negde da se kupi u bgd

    ОдговориИзбриши
  7. zato sam ja studirala ekologiju jer nisam spretna "u ruke":) salim se mogu ja svasta da pravim,ali sve sto zahteva preciznost nije za mene,ali naravno divim se drugima:)

    ОдговориИзбриши
  8. @flaneura
    eee nama uzornim studentima je dragi profesor tipografije davao staaare letrasete. jos ih negde cuvam. ima sada novih, veer je upravo izdao jedan dry transfer set. evo ga ovde: http://www.rogerallen.net/blog/archives/10196/

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails