13. 6. 2011.

Emanuela's Fans




Kakva majka, takva cerka. Tako cesto biva.


Upravo tako je storiju o mami Olimpije Zanjoli poceo i Frizzifrizzi, moj prozor u talijanska dogadjanja. I posto je vecina nas saznala prvo za cerku, divno je upoznati drvo na kom je ta mala jabuka rasla. Znate da Englezi kazu The apple doesn't fall far from the tree za ono sto mi kazemo Iver ne pada daleko od klade. Lepse mi je mamu da uporedim sa drvetom nego sa kladom, a i cerku sa jabukom nego sa iverom.





Dakle, tako slicne i tako lepo razlicite. Zapravo, nekako kao isti stvaralacki trag koji se transformise kroz dve susedne generacije. Ovako izgledaju njihove autoportret ikonice, svaka u zaglavlju njihovih portfolio sajtova. Emanuelina i Olimpijina.



Now, mene svaki dan nesto obraduje ali me samo ponekad, prilicno retko nesto ovako odusevi, oduva, obori s nogu. To su uradile rucno oslikavane papirne lepeze Emanuele Ligabue. Kao da su pravljene za mene, ma kao da sam ih ja pravila. Tako su mi bliske.


























Sta kazete? Bez daha kao i ja? Cuvajte se, ide i druga, specijalna serija lepeza. Holy Fans. Svetice. To je istinski izraz religijskog osecaja ovog trenutka.


{ Sveta Lucija, zastitnica slepih }








{ Sveta Rita, Patron Saint of the Impossible }







{ Sveta Barbara i njena kula }




Ah, tako mi treba neki ovakav projekat. Koncizan, kratkorocan, koji podrazumeva rucni rad. Zenski, ali ne sentimentalan. Istinski.


........

8 коментара:

  1. ima da se kupi, 50 evra komad, ali moji favoriti nisu na prodaju :(

    ОдговориИзбриши
  2. Ooooohh, neophodan dodatka za ovo ljeto i ljeto poslje in onda za deste godina, da ju svečano predam mojoj mali Luni;) ... a možda da ju odmah stavim na sjenu famoznih!

    ОдговориИзбриши
  3. A shopping bag nije na prodaju:( Volim onog sa jajima:D

    ОдговориИзбриши
  4. o Luna, kakvo lepo ime!
    jeste, samo je ponesto na prodaju, pratimo, mozda jos nesto ubace u radnju... ;]

    ОдговориИзбриши
  5. ako su 50,onda bi mi ipak jedna bila dovoljna:))

    ОдговориИзбриши
  6. @Jelena MS
    o da, ja bih ih tako i procenila negde, a i kad nisu bagatela debelo razmislis, kupis pa ti je vredna kao milion dolara!

    @MaMarijana
    oooo da.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails