BACKGROUND BY Fuzzco™

01.06.2011.

Warhol's Circle

Uzivam plutajuci kroz neverovatne polaroide Endija Vorhola iscekujuci vecerasnje emitovanje filma Factory Girl.














Iako nisam preluda za tom Sienom Miler, dacu mu sansu, zaista ne znam nista o Edie Sedgwick. Preturajuci po fuckyeahediesedgwick tumblru zakljucujem da je ta zenska cesto znala nevidjeno da zalici na Merilin Monro! Npr OVDE, OVDE ili OVDE. A i ok je s vremena na vreme pogledati neku romantiziranu biografiju, narocito ako se radnja mulja po Njujorku. Avala, 20.30.




Speaking of Andy's circle, Njujorku i tom vremenu, jos vise mi se gleda dokumentarac o Baskijatu, Radiant Child. Radije bih ga gledala u bioskopu, da udjem u platna, grad, ateljee i kafee.




I dalje buljim u polaroide (found@HypeBeast). Carobni su. Brutalni, bezobrazni, kradu pogled, lede mozak.




















Hit dana culi ste u trejleru za Radiant Child - Salt Peanuts Dizija Gilespija. Love that dizzy little number! Looove it!


5 коментара:

  1. Анониман1.6.11. 10.49

    Ah, i ja se ostrim vec dva dana za film :))
    Svojevremeno je hrvatski ELLE, koga godinama vise nema kod nas, smrc, imao jedan odlican text, ja mislim Nenada Korkuta, o njoj i celoj toj modnoj dimenziji koja se vrtela oko nje, Worhola i Diskoteke 54, ako te interesuje, mogu da pronadjem broj u mojoj brizno cuvanoj casopis arhivi da skeniram pa da ti posaljem :))

    ОдговориИзбриши
  2. obožavam edie,ali priznajem nisam puno znala o njenom životu sem onoga što je pisalo na vikipediji.mislim da bi od sienna-e po sličnosti mnogo bolji posao obavila samaire armstrong,ali ni sienna nije loša!mene je film užasno potresao i dao mi novi ugao gledanja andy-ja!raspoložena za rasparavu nakon gledanja da ti sad ne spojlujem :)

    ОдговориИзбриши
  3. @Anoniman
    moze moze salji!

    @Anna
    hajde bas cu da bacim neki komentarcic posle filma. hvala za samokontrolu i nekvarenje ;P

    ОдговориИзбриши
  4. Avala ispalila, pustili nesto sasvim drugo. UA.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман1.6.11. 20.57

    Upravo sam poludela! Mrzim ih...
    Saljem cim iskopam :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails