1. 6. 2011.

Warhol's Circle

Uzivam plutajuci kroz neverovatne polaroide Endija Vorhola iscekujuci vecerasnje emitovanje filma Factory Girl.














Iako nisam preluda za tom Sienom Miler, dacu mu sansu, zaista ne znam nista o Edie Sedgwick. Preturajuci po fuckyeahediesedgwick tumblru zakljucujem da je ta zenska cesto znala nevidjeno da zalici na Merilin Monro! Npr OVDE, OVDE ili OVDE. A i ok je s vremena na vreme pogledati neku romantiziranu biografiju, narocito ako se radnja mulja po Njujorku. Avala, 20.30.




Speaking of Andy's circle, Njujorku i tom vremenu, jos vise mi se gleda dokumentarac o Baskijatu, Radiant Child. Radije bih ga gledala u bioskopu, da udjem u platna, grad, ateljee i kafee.




I dalje buljim u polaroide (found@HypeBeast). Carobni su. Brutalni, bezobrazni, kradu pogled, lede mozak.




















Hit dana culi ste u trejleru za Radiant Child - Salt Peanuts Dizija Gilespija. Love that dizzy little number! Looove it!


6 коментара:

  1. Анониман1.6.11. 10:49

    Ah, i ja se ostrim vec dva dana za film :))
    Svojevremeno je hrvatski ELLE, koga godinama vise nema kod nas, smrc, imao jedan odlican text, ja mislim Nenada Korkuta, o njoj i celoj toj modnoj dimenziji koja se vrtela oko nje, Worhola i Diskoteke 54, ako te interesuje, mogu da pronadjem broj u mojoj brizno cuvanoj casopis arhivi da skeniram pa da ti posaljem :))

    ОдговориИзбриши
  2. obožavam edie,ali priznajem nisam puno znala o njenom životu sem onoga što je pisalo na vikipediji.mislim da bi od sienna-e po sličnosti mnogo bolji posao obavila samaire armstrong,ali ni sienna nije loša!mene je film užasno potresao i dao mi novi ugao gledanja andy-ja!raspoložena za rasparavu nakon gledanja da ti sad ne spojlujem :)

    ОдговориИзбриши
  3. @Anoniman
    moze moze salji!

    @Anna
    hajde bas cu da bacim neki komentarcic posle filma. hvala za samokontrolu i nekvarenje ;P

    ОдговориИзбриши
  4. Avala ispalila, pustili nesto sasvim drugo. UA.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман1.6.11. 20:57

    Upravo sam poludela! Mrzim ih...
    Saljem cim iskopam :)

    ОдговориИзбриши
  6. Make robust Your YouTube Channel boom nowadays! Our easy community permits you to gain 1000 YouTube free subscribers and views to your channel. Outstanding cheap options for smooth increase are also to be had. Also test bulk DA PA Checker device to test your domain Moz area Authority and unsolicited mail ratings.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails