3. 6. 2011.

The Weather, City Edition




Sudeci po statistikama, ovaj post ce obradovati svakog petog posetioca mog blogica, ali odusevljenje mora da se ubelezi i lep fraj link podeli.


Komsija Rumun, Stefan Trivan, tvorac elegantnog MAC ONLY skrinsejvera (zato kazem da je ovaj post upucen samo petini moje publike) The Weather u roku od jednog jedinog dana odgovorio je na moj pretty please mejl i na listu gradova za koje je napravio custom izdanja dodao je i Beograd!





Tako sada ovaj lepi screensaver trepce i pluta po nasim kompovima u studiju, a Toshiba i ostali PC drugari pomalo pate sto ih nema po njihovoj meri.

Dakle, Mac juzeri, uzivajte u The Weather screensaveru, a ako vaseg grada nema na spisku, zamolite za izdanje posebno skrojeno za vas grad.

Hvala Stefanu za super brzu i efikasnu akciju!


*

4 коментара:

  1. ja bih tako zelela da se radujem ovom postu,jedna bela jabucica mi je odavno u glavi.... Bravo Jano!!!

    ОдговориИзбриши
  2. postavis sebi cilj, pa lagano. evo meni upravo stize vreme za narucivanje jabuke. i nije mi poenta u samoj jabuci koliko kada osetis tu jednostavnost i intuitivnost sve ostalo deluje kao rogobatna nedovoljno promisljena shklopocija koja te kao korisnika ne slusa i ne postuje dovoljno. inace ne pripadam taborima ali volim da alat radi sa sto manje sumova. juce sam do'vatila i iphone4. ta lakoca i poslusnost je posebna prica...

    ОдговориИзбриши
  3. :))skroz si u pravu,samo me moj muz ne shvata ,on misli da ja sve biram na osnovu vizuelnog izgleda:))

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails