3. 5. 2010.

Feeling Greecy



Sada kada mozemo na more bilo gde, nekako mi se ide u Grcku. Ideju mi je samo podgrejao neki girly film koji sam juce gledala. Chick flick sa Grckom u sporednoj ulozi, ili mozda glavnoj, zavisi od percepcije.

A drugo, kad bih otisla u Grcku, mogla bih svojerucno da se natovarim Korres dragocenostima, ovih dana nasiroko o njima. Kad se vec osecam grchkasto. Odnosno Greecy. Naici cete na tonu predivnih fotki iz grcke, ne mislim da one bljut sunset ones, vise na one koje hvataju grcku dusu. Mozda ima lepsih, profijih ili mocnijih, ali fotke iz kritskog seta terrorkitten-a su meni sustinski dirljive, nekako tople, poznate i drage.







9 коментара:

  1. :)) mm, Krit :) !
    Pratim tvoj blog, i mislim da si zena-tzar :) !
    Evo mojih par reci o Kritu :) , sretan put (mozda se u ovoj reportazici nisu nasle bas neke "dusa" fotke, ali moze ipak da se i nasluti sto-sta)..
    http://www.dizajnzona.com/forums/index.php?showtopic=65767

    ОдговориИзбриши
  2. ah, bili smo mi na kritu. i na rodosu. i na tasosu. i na santoriniju. i predivno je do bola. sve na svoj nacin. super da si stavila ovaj link, korisno je! + hvala na pracenju i pohvalama ;)

    ОдговориИзбриши
  3. :) eh, bas onako.. do bola :) .. mi kad odemo, uglavnom provedemo vreme u fotkanju i divljenju (da se primetiti po linku :D ), ali lepo je bas i ono sta se zapamti bez fotki...

    ОдговориИзбриши
  4. The Sisterhood of the Traveling Pants! ahahaha http://www.youtube.com/watch?v=VE7F87xP-fo

    ОдговориИзбриши
  5. Grčka je bjutiful. Posebno u Murakamijevi Norveški šumi. ;)

    ОдговориИзбриши
  6. U vreme kad ste postavili ovaj post, bila sam u Grckoj. Ja Grcku obozavam i imala sam srecu da obidjem dobar deo - i na moru i na kopnu (ostala su mi jos najjuznija ostrva, ali o tome kad i ako budemo finansijski malkice bolje stajali). Hocu samo da kazem da posle godina maltretiranja oko viza, sto mi doduse nikada nije mnogo tesko padalo jer sam znala sta me tamo ceka, konacno osetila fenomenalno kad sam bila u prilici da se spakujem, stavim pasos dzep i odem na par dana uzivanja. Kupanje prvog vikenda u maju!!! :D

    ОдговориИзбриши
  7. jednom je i mene inspirisao taj film...http://worldofspeculation.blogspot.com/2008/11/let-good-times-begin.html ah, santorini...ah, te haljine...ah...

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails