16. 5. 2010.

Homemade Grissini



Evo sta mi sada treba - domace grisine, tanjusne i krckave. Uz solju caja od kamilice i lavande.

Ja sam od onih sto bi zbog ovakve jedne fotke i ovakvog zivog modularnog recepta kupili masinicu za testo. Od kad sam shvatila all the fuss 'bout pasta, sve ozbiljnije razmisljam kako mi je taj razvlacivac za testenine... pa sad sam vec u fazi - apsolutno neophodan.

Recept za 50-ak ovakvih grisina kaze ovako:

• 1/2 solje tople vode
• 1 pakovanje suvog aktivnog kvasca
• 1 kasicica secera
• 1 1/4 solje brasna, tip 500 (mada cu ja to svakako menjati u neko drugo, plemenitije i zdravije)
• 1/2 solje integralnog psenicnog brasna
• 2 kasike maslinovog ulja
• 1 1/2 kasicice morske soli
• seckani zacini po izboru, npr. ruzmarin i timijan

Sve ostalo procitajte OVDE.

................................................

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails