9. 5. 2010.

Every Day Was a Lazy Sunday for MM



Za nedeljno bazanje po netu, nesto savrseno bizarno. Clanak o tajnama lepote Merilin Monro, casopis Pageant, 1952. Vredi procitati svaku bogovetnu rec.

Dakle, morate biti ili potpuno ludi, vredno divljenja intuitivni i promisljeni ili savrseno precizno vodjeni nekom brilijantnom MadMen-like PR agencijom da biste u javnosti bili predstavljeni ovakvim clankom. Sada kada sam ovo videla, jasnije mi je kako je gradjena njena misticna reputacija. Lenja, umiljata, pasivna i naturally high. Zenska, pre svega. I otkud nekom uopste ideja da ona sa ovakvim oblicastim telom vodi racuna sta jede i disciplinovano vezba? Poslednja slika to perfektno opisuje. Round and happy. Way to go.





photos copyright © André de Dienes, via beautywoome

1 коментар:

  1. haha super, meni je ona taako slatka i simpa, moja favorit slika je ova kad jede sladoled.. shto me podseti imam u frizu porodichno pakovanje.. odoh da budem MM :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails