17. 5. 2010.

NOA NOA



Ovo je NOA NOA leto. Najzad haljine i fine pantole. Ni traga ni glasa od farmerki u mojoj aktuelnoj garderobi.

U Beogradu od nedavno postoje cak tri prodavnice ovog danskog proizvodjaca nove starinske odece. U Kralja Petra, odmah posle Tribeca restorana, u TC Millenium, ulaz i Kneza izmedju Grand Pleasure-a i Swarovskog pa pravo do kraja, i u Prizrenskoj, tamo jos nisam bila, apparently u pitanju je br. 4.




Sve kao vintage, mamino, cak bakino, a novo novcijato. Za nas koji ne zelimo da nasledimo emotional baggage osobe koja je prethodno nosila neku predivnu stvar pronadjenu u second hand shopovima, ma koliko divna i povoljna ona bila.

Cini mi se da je tajna neobicno niskih cena ove odece kod nas to sto nam stizu stare kolekcije, pa sto vise opstaju, vise im pada cena. I to je totalno kul. Kad vec izgleda kao vintage, ima li razlike da li je sezona leto 2008 ili 2010. U tom smislu, jos uvek je jesenja kampanja na razglednicama razbacana po prodavnici u Milleniumu.



A aktuelna... airy, dreamy, malo hipi, chic, zenstvena, ususkana. Zahteva znalacko kombinovanje i precizan osecaj i styling viziju. U pravim rukama NoaNoa je san, u nekim ne toliko umesnim... mozda pobegne u babsko... Beware. Ako se ne snalazite, evo par style guide slika:




... turbani od njihovih marama i esarpi, nesto cveca, boja laka umesto nakita...





... papirni suncobrani, belo lice, koralni obrazi i usne...





i uz standardno udobne modele koji prirodno idu uz baletanke ili japanke - uvedite neku platfomu, letnje tango shuze, espadrile, ili, of kors this summer's hit, prave drvene klompe.

7 коментара:

  1. Predivno! Prilikom nedavne posjete Beogradu sam kupila par stvarcica kcerkici i sebi. Preporucujem od srca :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман17.5.10. 22:56

    Stvarno je prelepo! A kolike su te neobicno niske cene otprilike? :)

    ОдговориИзбриши
  3. pa haljina koju sam ja kupila bila je nesto manje od 4 hiljade dinara, a na etiketi sam videla da joj je cena u funtama bila 65 funti, sto ce reci, nekih 75 evra. dakle, skoro duplo jeftinije. plus, popunis papiric pa ti salju poruke kada imaju dodatna snizenja.

    ОдговориИзбриши
  4. ...da dopunim a ja sam zimus kupila divan roze džemper-sako-100% vuna za 900 dinara a koštao je bilzu 100 evra!:)jeee živela noa naoa

    ОдговориИзбриши
  5. eto, ovo je daleko upecatljiviji primer. milica je stara noanoanka i hvala joj za tip :]

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман18.5.10. 14:20

    Pa to je strava!! Definitivno cu obici radnjicu :))))

    ОдговориИзбриши
  7. gledam neku tufnastu kosulju danima, ali je velika. meni je to jedini problem sa njihovim stvarima, cesto nema manjih brojeva... a sesiri i trakice/pojasevi ♥

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails