1. 11. 2010.

Still Dropping Caps



Kad smo vec kod besplatnih stvari na netu, najlepsa od svih su inicijali koje Jessica Hische u okviru svoj projekta Daily Drop Caps deli vec nesto vise od godinu dana.

Krenula je od slova A i redjala slova alfabeta do Z. Onda je nastavila sa novim A pa redom citav novi set slovnih znakova. U toku je DESETI set inicijala. I ja skicim od srece svaki put kad mi se novo slovo sruci u Reader.



Uvek imam osecaj da previse trubim o toj, za mene porazavajuce mladoj i zadivljujuce produktivnoj osobi sa sjajnim portfoliom koja nije poznata i cenjena zato sto je imala srece nego zato sto je vredna kao mrav, vrcava i obrazovana, klikeri joj rade kao ludi a uz sve to voli da deli, a deli kroz slova. A ja to najvise volim, kada je nekom alat za izrazavanje slovni znak. Looooove it. Love it! Evo kako ona razmislja - C is foooor CAT!



Od kad sam se u njen brilijantni projekat ukljucila, kada je u toku bio CETVRTI DAN (!!!), pojavilo se mnogo predivnih inicijala i sva ta sarena lepa ukrasna slova koja tu i tamo vidite na pocetku mojih postova ne postaju dosadnija, kvalitet slova ne opada. Naprotiv. Dzesika za Daily Drop Caps koristi slova koja aktuelno kreira za komercijalne ili licne projekte i beskrajno je zabavno pratiti paralelno njen portfolio i Daily Drop Caps. Ovo je, npr, slovo koje pripada njenom svezem dekorativnom fontu Snowflake. Kao novogodisnji ukras isecen makazama od obicnog belog papira za obican kancelarijski laserski stampac. Sve kao obicno, a oh so magicno...



Evo samo nekoliko inicijala meni posebno interesantnih inicijala, ovog puta u punoj velicini, da uzivate u svakom detalju. Za svoje blogice koristite kôd koji cete naci kod svakog novog slova. Tamo je i uputstvo, vrlo je jednostavno. I super efektno.















4 коментара:

Related Posts with Thumbnails