25. 9. 2010.

Forthcoming Love Flicks



21. oktobra u bgd bioskopima krece da se prikazuje film Jedi, moli, voli. Now, I've seen the trailer... zapravo, polako, da li ste ga VI videli?



Sad, beg od svakodnevice da bi otkrio sebe, vratio se sebi ili sta god... ja nisam za tu metodu, ali dozvoljavam razlicite pristupe. Svejedno, snimljeno je sve ovo sarmantno, a Dzulija Roberts mi je iz opasnog minusa u vrlo plus presla kada je u Ocean's 12 igrala - Dzuliju Roberts. To je bilo brilliant. Plus, Havijer Bardem u glavnoj muskoj ulozi - i njemu nekako verujem. Posle Vicky, Christina, Barcelona bio mi je simpa u intervjuu za NYTimes. Moglo bi biti dobro. Lepo at least. Vodim sestru i tetke.



Odmah su pametnjakovici napravili i parfeme, sa svaku rec po jedan, a ko ce kupiti samo jednu rec. Sudeci po opisu svakog od parfema iz ovog trija, cini mi se da bih ja uzela Pray. You know me, I'm such a sucker for peonies and roses.





Ipak, mnogo misticnije, magicnije i izazovnije deluje film I Am Love, ma koliko neobicno androgena i meni nedokuciva Tilda Swinton bila... Ne shvatam uopste o cemu se radi, ali valjda trejler to i treba da uradi: da ocara i nista posebno ne otkrije.



Jel se to sprema krem brule? Pa ovo mora da je neki mnogo dobar film :]


Divan presek stila u ovom filmu na DesignSponge, bacite pogled.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3 коментара:

  1. Ja sam odgledala I Am Love na letu za Njujork, ali da ti kazem nemam pojma sta su pravili:)

    ОдговориИзбриши
  2. u odlasku ili u povratku? mislim, esi se vratila? vidim na blogu nema nista novo, izvestaj iz nyc-ja zeljno iscekujem!

    ОдговориИзбриши
  3. Jos sam Americi, ali sad u Novoj Engleskoj - Kembridz i Boston. Stizem natrag za par dana. A onda sledi procesuiranje utisaka

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails