24. 9. 2010.

Big Bass



On je Saul Bass. Graficki stvaralac.

U muzeju dizajna prica o njemu u krece ovako: SAUL BASS (1920-1996) was not only one of the great graphic designers of the mid-20th century but the undisputed master of film title design thanks to his collaborations with Alfred Hitchcock, Otto Preminger and Martin Scorsese.

Sto se mene tice, posle ovog plakata mogla bih da zavrsim post sa dubokim naklonom, ali kao pravi majstor, on ima kufer pun ovakvih divota.

love in the afternoon poster

Njegovi poznati, a moji omiljeni logotipi su onaj za Kleenex i onaj za GirlScouts, od kojih je drugi nedavno redizajniran. Njujorski Original Champions of Design pazljivo su i umesno doradili logo, postujuci ono po cemu cackaju i onoga ko je izmodelovao siluete koje su stajale pred njima. Mislim da su uradili sjajan posao, a to misli i Armin Vit. U par crtica, evo kljucnih izmena na samom znaku:



1. Bangs help differentiate and age down the three girls.
2. The more perky nose is also more youthful.
3. Adding tension to the lips brings the girls alive.
4. And simplifying the neck makes the mark stronger.
5. The pointed trefoil begins to setup a unified system.

Sto se spica za filmove tice, lako cete cackajuci po YouTube-u pronaci njegove radove. Ovde, samo jedna koju obozavam:



Dobitnik AIGA medalje 1981,pravi velikan naseg vremena. Njegova dela su topla, pokrecu i razmrdavaju. Cine kvalitetan temelj danasnje graficke pismenosti, potvrdjuju vaznost iskrenog pristupa dizajnu i imanja svesti o sustinskom zadatku dizajnera. A to je stvaranje lepog. Evo jedne note o tome:

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails