9. 7. 2010.

Palette: SUMMER NEONS



God knows da sam ja najnesurferskija od svih nesurferskih zenskih persona na planeti, ali ovo je beyond that. Volim konstrukciju ovih letnjih komada koji tako dobro naglasavaju ramena. Telo rasparcavaju u chic atletskog robota napravljeni od neutralnih tamnih i svetlih sa kontrastiranim neonima su just predobri. Inace, u mojoj glavi ove svetle boje su pastelni neoni.

Prvo, Cynthia Rowley za Roxy. Da mi je neko rekao da 50's chic moze uspesno da se miksa sa surf kulturom, rekla bih - yeah, right. Gone Sailing Headband koju ce svaka australijanka nositi zapravo natucenu ovako, u kljucnoj slici promo kampanje je upscaled i all fixed up uz pomoc par trikova koji ukljucuju i nesto natapirane kose. Dakle, kakav kul style guide!





roxy cynthia rowley  neon

Konstrukcija kostima i boje na helankama me podsete na brazilsku kucu Neon...


... a u sve se to djuture uklopi neonska sminka koja je pre neki dan pratila Spring/Summer 2011 Anglomania kolekciju Vivienne Westwood:



vivienne westwood neon makeup

Marija Antoaneta pank.
U mojoj, smeksanoj verziji, ovako nekako:



lightworks still

dve prethodne slike fotke sa snimanja spota Lightworks grupe Acid Girls su iz istoimenog flickr seta Caesara Sebastiana

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails