30. 12. 2009.

Beautiful Year



KAKVA GODINA! Ako krenem od pocetka, krenula sam da vodim jogu, kupili smo stan, bili u Japanu, Dzoni mi je sagradio portfolio sajt i izasle su Adore cokolade. Ponovo sam pocela da vozim. Stavkicu-dve prenosim u 2010, poneku dodajem. Ponosna sam sto ovako stabilno guram sa blogicem, drzi me u treningu, pa mi magistarski koji evo upravo zavrsavam ide k'o po loju. Eto, taj magistarski za milimetar prelazi u 2010. Neka, da ne bude previse.

Evo vam desktop wallpapers, jedan blushy i drugi icy. Tema, predivni beli paunovi. Uzivajte, tipkamo se sledece godine!


3 коментара:

  1. Анониман30.12.09. 09:15

    Bravo Jano, zaista lepa godina :) A sledeca ce biti jos lepsa, u zivotu je pogodan dobar zalet :)

    Sve najlepse i tebi i tvojim najmilijima !

    ОдговориИзбриши
  2. hvala za blog!!!
    nesto od mene i sve naj ;) http://www.flickr.com/photos/draganatrgovcevic/4257549127/

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails