29. 12. 2009.

Artists&Models




Obozavam stare komedije, mjuzikle, romantike i tako to. U ludom punom koloru. Panavision. Vistavision. Pa uvodne spice, slova u njima, pa kostimi, frizure i sminka. Humor, ostar i pametan, pa tu i tamo presmesno predramljeno. Obozavam.

B92 nas za pocetak nove godine casti filmom Artists and Models iz '55. Glavne uloge, legendarni komedijasko smekerski duo - Dean Martin i Jerry Lewis. Kod nas preveli - Artisti i modeli. Artisti! Ha! Kaze moj tata da su u Beogradu bili redovi ispred bioskopskih biletarnica kada se davao ovaj film.

Na IMDb zaplet u prvoj recenici krece ovako: Rick Todd uses the dreams of his roommate Eugene as the basis fir a successful comic book, a neki user review kaze na pocetku: Very funny, if you can stand Jerry Lewis. To vam je to. Pa odlucite. Mene to radi na nivou deteta od 9 godina. Prepustim se kao Zimskom bioskopu.

Evo par frejmova, bicete hooked, kao ja.







I za kraj, pocetak filma, ako vas ne rade zamrznute slike, mrdajuce ce vas ocarati. Mene su dobili kod sneznih vrhova i kod ogromnog V iz vistaVision koje mi se unosi u facu.



Dakle, Artisti i modeli, 1. januar 2010. • B92 • 14.00
Plus, Holivud ili propast, 2. januar 2010
. • B92 • 14.00
Be there or be square

2 коментара:

  1. Sto se tice uvodnih spica, ovde je sortiran ogroman broj, pocev od 1920! Na zalost, ne u velikom broju sto se tice jace rezolucije ali opet...Toliko magije na jednom mestu!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails