U PRIJATNOM i krajnje efikasnom poslovnom chit-chatu sa zaposlenim u Telenoru, u tri i po reci sam iskamcila ovaj bedz. Mnogo mi se svideo. Monkey see monkey do. Zapravo, monkey get, u ovom slucaju.
Nesto mi ovo mirise na onu Ovation BBDO kampanju za Lamy hemijske. Ovog puta ideja ima produzetak.
PRVO, sara ja u dva poteza od onih sara sa pregaca, carapa, jastucnica i stolnjaka postala pahulja. Mala varijacija u bojama i od keramike i platna prelazimo na sneg i mraz. Divno, jednostavno i efektno.
A ONDA, ne samo da je ovom stilizovanom ilustracijom nasa tradicija upletena u digitalno doba, nego su se srpski etno motivi prelaskom u plavo beli kolor kod prakticno potpuno izjednacili sa Skandinavskim, sto je vise nego sjajna veza, s obzirom da je Telenor norveska kompanija.
Sada moj novoosvojeni cijan bedz komplementira djubretarsko narandzastu jaknu. Hepi!
........................................................
bedz je strava, jos samo da nema ovog njihovog logoa i ispisa telenor i perfektan je! :)
ОдговориИзбриши