20. 6. 2012.

One Love Organics



Bose noge po travi multiplikuju moju teznju da sve bude sto prirodnije. I kozmetika, naravno. 


Moj default je Hauschka, ali tu i tamo je osvezim nekim Korres zgoditkom koji povremeno doleti iz juznih krajeva sa dragim prijateljima koji me se sete {cmoks for them all :***}. Danas kroz par bistrih slika predstavljam vam lepa pakovanjca u kojima je One Love Organics kozmetika, waterless organic skincare.





Taj nezni dizajn, pravo osvezenje na ovu vrelinicu, kreirali su Hi Design, a mene potseca na jednog od mojih all time favorita - Kimono Rose. Nekako mi je... kao mladja sestra Kimono Rose. Nema tu niceg preterano neocekivanog, groundbreaking. Samo je tako... ugodno, fino, jednostavno, sveze... Samo.





Kada vec imamo priliku, let us enjoy those pretty pack in full size. Da dizajneri mogu da vide i tipografsku kombinatoriku.








I povrh svega, angazovali su moju omiljenu Bonnie Tsang za mali promo photo session. Sweet.





 

mood photos by Bonnie Tsang
pack shots via the dieline

.

2 коментара:

Related Posts with Thumbnails