21. 6. 2012.

Feeling Resorty

Kakva je vasa odeca na temperaturama visim od 30℃? Nove Resort kolekcije su baaaaajne...

... Jil Stuart na primer...




... pa recimo Fendi...




... standardi, Celine, Chloe, Erdem, fridasti Marc, pa divni Preen...




Pa izvesni Matthew Williamson (excuse my ignorance), futuristic tomboyish Pringle of Scotland, tastefully overprinovan Suno i Roksanda.




A lookbooks lepsi nego ikad! Sad mi je vec jako tesko da razaznam obozavanje modela od obozavanja lookbookova. Prepredenjaci... Kakve su to vesto kontrolisane scene, svetlo, backdrops... Pa samo ova moja 4 sazetka kada pogledate, kao da ste pojeli sladoled, tako su hladunjavi, osvezavajuci, mirni. Ne talasaju.

Ovom setu favorita mirne duse dodajem ne tako slavnu marku. Ove svilene, rucno akvarelisane kimonoe pravi Abraxas Rex.







Ukoliko ste u hoome office aranzmanu, ovo je savrsena odeca za posao. If not, tu su uvek Resort kolekcije.


8 коментара:

  1. ajde, da se igramo:)
    kako je vani trenutno 29 a unutra 24, uzimam sve suknje Suno sa mojim omiljenimi (black or white) Tšrti a od gospodina Matije (najcolourful english boy)sve za Sretne satove;)
    A današnja istina je: tamna jeans suknja (samo po boji)+ bluzica bez rukava iz 50ih (by my mother)+ zlatne japankice (dva tanka trakiča)+ naranđasta taškica za popreko (damska verzija) ... ah, da i sveži le garconne cut.

    Ahhh, kao da sam na Capriju;D

    ОдговориИзбриши
  2. istina je:) ali sigurna sam, da živim na Mauiju sanjala bi Mljet i Madagaskar;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Matilda
      Maui
      Mljet
      Madagaskar

      Samo M dolazi u obzir ;)

      Mauricijus?
      Mikonos?
      Madeira?

      :D

      Избриши
  3. hmmnjjj, Madeira, zbog najsezualnijega jezika na svetu, Mikonos, ajde, ajde, ali izvan sezone, Mauricijus ... neka, mali bungalov za par meseci, da pročitam onu hrpu koja mi se nagomilala:D Hehe, danas sam radila špežu u knižari, doslovice za cekarom, ka prava bakica:D

    ОдговориИзбриши
  4. in haljina na levi strani mi dopada, tako finia hamam style...nisam još odpisala peškira iz Toasta

    ОдговориИзбриши
  5. fendiiiiiiiii...jao ja bih se sad samo u boje obukla, veselo i tropski...

    ОдговориИзбриши
  6. moj resort je doduše grad na okeanu...san francisco, one day, some day...http://www.youtube.com/watch?v=Y-qJu20do0o

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails