25. 10. 2011.

Perrier-Jouët's Paper Heaven



Poznati sampanj ciji je dizajn od mene vec dobio jednu postenu dozu javne ljubavi, udruzio se sa americkom umetnicom Jo Lynn Alcorn i nastala je njihova nova, papirna kampanja.


Ove nezne slike od papira, svetla i senke zivu papirnim freskama. Za njih je bilo potrebno posebno zanatsko umece, strpljenje i juvelirska preciznost kakvom je portfolio Dzo Lin krcat.


Evo kako je izgledao proces stvaranja papirnih carolija koje slede:













A evo i caaaarobnih rezultata:












Za kraj, veliki wallpaper za vas desktop, njihova podloga sa YouTube kanala:

I eto, ni ovo drvo nije palo uzalud.
Otvorilo je oci i shvatilo da je u raju.




12 коментара:

  1. Анониман25.10.11. 11:36

    vau, ovo je zaista prekrasno!

    ОдговориИзбриши
  2. ma koliko je samo ovo divno <3 ja bih sve ovako sa papirom, paper birthday, paper wedding...

    ОдговориИзбриши
  3. divno je,neverovatno kako dobro izgleda.Mene je i ovako zahvatila papiromanija.Pravim neke cestitke i kucice,slova.Ovo savrsenstvo me nece pokolebati:)))

    ОдговориИзбриши
  4. Ovako ja zamisljam raj. :)
    Mislim da cinjenica da je neko ovu, da je nazovem dekoraciju zaista napravio u 3d, realno, od papira - samo moze da izazove kod posmatraca jos vece postovanje za rad.
    Doduse,posto je ipak sampanjac u pitanju, mislim da je dobio sasvim zasluzen tretman. :) only good drink goes to heaven :)

    Pozadina je naravno zavrsila na desktopu.

    ОдговориИзбриши
  5. @e-sidora
    pa daaa!

    @Barbara Ismailovic
    ma da, sta tu drugo treba osim papira, pamuka i nesto svile. Ok, malo vune i drveta mozda :}

    @Jelena MS
    Hej tu smo da se pokrenemo i inspirisemo a ne da se demoralisemo! ;)

    @anau
    upravo tako! papira / fajl, seckanja / kliktanje... sve ima svoje, sve moze da ocara, danas nas ocarava kombinacija papir i seckanje :]

    ОдговориИзбриши
  6. toliko je divno da sam vec pocela da seckam :)

    ОдговориИзбриши
  7. SVRŠENI filigranski rad. Mnogo (za moj okus) girlie style ali predpostavljam, da je upučen baš toj cilnoj publiki....Ja sam recimo luda (i mogli bi mi sa tim stilom prodati čak i uggice;D)mehičkim paper cut girlandama (čak sam knjigu kupila)...šta mogu, ja sam kričave, etno, multicolor, naravi:)

    ОдговориИзбриши
  8. Diiivnoo!Drago mi je sto sam glasala bas za paper week!

    ОдговориИзбриши
  9. @random cat
    yes!

    @matilda
    onda sutra nesto za tebe ;)

    @IvanaM
    jupi, glasaci nisu razocarani! ;p

    ОдговориИзбриши
  10. danas dobili u knižari The geometry of pasta i znam, ko če ju kupiti za blagdanski poklon;)
    Moja seka (glava knjižare) naručila knjigu več davno (nije mi rekla) ...a ja več sve znam...Ha!

    ОдговориИзбриши
  11. opa! da mi javis kakva je uzivo, susret, osecaj, taj omotni plakat... sve! ;)

    ОдговориИзбриши
  12. raport sledi...moram, da se upoznamo (što znači, nosim je kuči, stručno gradivo i onda prenosim doktrinu)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails