30. 10. 2011.

Paper Wish List



Za kraj Papirne Nedelje, mala wish lista koja se sastoji od par omiljenih paper goods.


Najpre, Sharpie Peel-Off™ China Markeri, dolar komad. Kada jednom dozivite radost cepanja papira u koji je urolano srce ovih olovaka, navucete se zanavek.





Onda, Veciti Kalendar. Ok, nije veciti, pre trajni. Sluzice vas od 2011 do 2030. Secam se da je mama cuvala jedan takav koji se dobijao uz neki magazin. Politikin zabavnik ili nesto slicno. Izgubila sam mu trag. Ovo bi bila dostojna zamena. Dizajniran bas fino, petnaestak dolara, dostupan za koji dan OVDE.




I za kraj, Post-it sat. Beleska na zglobu. Totalni love it. Ovaj i Tattly sat jedan do drugog i ceo svet je moj. Post it satovi u prikazanom stosu dostupni za nesto manje od 10 evra OVDE.





3 коментара:

  1. Sviđa mi se tvoja wish lista olovke su uber stajliš sa ovako dugačkim "nosom"...hmmm, sigurno bi je stalno bi je vukla iz taške i nešto zapisivala ili crtačkala, post-it sat je blesav u nulu (u najpozitivnijem smislu)i kalendar me asocirao (verovtano zbog podsetio na Politikin Zabavnik...moje čtivo prije 1000 godina na sve one Paper Cut Dolls, koje sam izrezivala i radila moje prve pret a porter kolekcije a imala i spšl edišn Češkog izvora)

    Ahhh, Paper Wweek bi mogao biti i Paper Month.

    ОдговориИзбриши
  2. Lepe zelje za kraj! :)
    Najvise mi se svidja Post-it sat. To je pravi izum. mnogo prakticiniji i moglo bi se reci delotvorniji od lepljenja papirica ili zapisivanja koje kuda.
    Super je bila ova Papirna nedelja!

    ОдговориИзбриши
  3. @matilda
    pa da, obozavam te stinice koje te vuku na aktivnost. i digitalne i manualne.
    daaa i te papirne lutke su bile slatkice :}

    @anau
    jeste, suuuper je post it sat. ceo internet rebloguje, opstenarodno odusevljenje :D
    hvala na lepim recima, bas se mislim da li se ikome svideo i da li su glasaci razocarani ;p

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails