11. 11. 2011.

Tastefully Original



Aktuelni biser australijskog advertajzinga.

DDB Melburn pozvao ilustratora [i paper stilistu] Stuarta McLachlan-a i udruzenim snagama kreirali su kampanju za lokalni Original Juice.

Obozavam taj stil ilustracije, potseca na one proslogodisnje novogodisnje metalne kutije za gumene bombone na kojima su Marks and Spencer na slican nacin napravili revival starovremskog ilustrativnog stila sa krupnim zrnom sto evocira prvi air brush.




Divni puni kolor kodovi neverovatno su efektni na crnoj koja vise nije rezervisana za eleganciju i visoko kvalitetne proizvode. Volim aktuelnu liberizaciju u vizulenim komunikacijama, ciji je ovo samo jedan aspekt.




Sok koji nastaje u preseku voca koje ga cini, so sweeeet.




Ove iz print kampanje, vertikalne, pogledajte u vecoj rezoluciji na Ads of the World, a evo i horizontalne drecavije verzije za vase drage desktope.







Izaberite svoju rezoluciju u Original Juice galeriji.
Ja uzivam u ovom poslednjem.

;]


6 коментара:

  1. Анониман11. 11. 2011. 08:31

    Jana, cestitke za tastefully original blog!

    ОдговориИзбриши
  2. u prvi tren (vljda baš ta crna podlaga i popudrane boje) me podsete na zlatne 40ete američke ali u drugi tren je nešto sasvim drugo
    baš mi se sviđa

    ОдговориИзбриши
  3. nekad se zacudim kad novi ljudi otkriju blog, u mom univerzumu svi citaju orsolic :D

    ОдговориИзбриши
  4. @Darija
    ;)

    @matilda
    eto, da, i mene je obradovalo i skrenulo paznju u sumi vizuelnih treptaja

    @Jelena K.
    :D :***

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails