14. 8. 2012.

Rakia Bar Labels



Etikete za dzemice, slatka i ajvare Rakia Bara dizajnirala sam pre vise od godinu dana u studiju Coba&associates, a evo, tek sad stizu na red za predstavljanje.

Cini mi se da su premijeru imali na manifestaciji Mikser Design Food, mozda ste videli i moju malu foto belesku u martu na MisoMiss, a sada ih vec uveliko mozete pronaci u svim Rakia Bar prodavnicama. Solo ili u kompleticima, slatki su, mali darkeri sa pastelnim pramenovima.





Dobili smo i lep komentar od Richarda Bairda na njegovom BP&O. On kaze:
While the diacritics make the characters a little tight in places, Coba’s type only solution neatly juxtaposes a modern, weighty and geometric sans serif, a simple die cut, black satin adhesive label alongside a soft craft-based pastel colour palette and a traditional, high gloss structural design. It is a smart contrast of classic and contemporary design cues that deliver a distinctive and unique resolution of handcraft and exclusivity.

Jeste, jeste, znalo je da bude tesko i tesno sa dijakriticima, slazem se. Ipak, kao sto i Richard kaze, jos je veci izazov bio uzeti standardne tegle koje ovde svi koriste, posebno onu kicastu srcastu, i napraviti od toga nesto sto bi se lepo nadovezalo na Selekciju i Malenu, kojima je Coba postavio crnu elegans crtu kao kljucnu za Rakia Bar proizvode, ma koliko razliciti oni bili.

Crne mat etikete, Futura grande, nesto rukopisnog fonta u deklaraciji, pecat na poklopcu, i voila! Pred vama je mala familija Rakia Bar teglica! Za vas, dragi moji, mali bonus, par etiketica da ih vidite razmotane, kako je resena deklaracija, bar kod i tako te zavrzlame. Dizajneri ce ceniti taj share.





{ pack shots su ovde su ljubaznoscu studija Coba&associates and I just had to give them a little color twist tu i tamo... ;) }


11 коментара:

  1. 'mali darkeri sa pastelnim pramenovima' mi se bas svidjaju, jedva cekam da ih probam :)

    ОдговориИзбриши
  2. več mi se sviđa početak, ime firme Rakija Bar.
    onda mi se sviđa sve što je crno u kombinaciji sa hranom.
    a onda ove dugačke etikete koju moraš, da pocepaš, da bi došao do sladkog zlata, kao pečat.

    definitivno bi kupila in normalno poredala na otvorenoj stalaži.

    ОдговориИзбриши
  3. moglo je to mnogo bolje, bas neoriginalno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šturi komentar. Andjo, uopšte niste u duhu ovog bloga. Pa zar baš ništa niste naučili od Jane o tome kako da sa sadržajem iznesete svoj stav! Ccc... :)

      Избриши
  4. Анониман14.8.12. 16:02

    Slazem se da je moglo bolje. Potpuno neinventivno i neoriginalno. Cak mi je palo u oko ravnanje vrste ajvara prema slovu V, i time i disbalansa izmedju LJUTI i BLAGI, jer je ispis LJUTI za nijansu veci od ovog drugog, tako da djeluje kao da ga je radio neki neuki kvazi dizajner.

    ОдговориИзбриши
  5. baš me interesira taj koncept originanosti i stručnog pristupa... jel to kao nikadviđeno i sva slova moraju biti jednako visoka ili....;*

    ОдговориИзбриши
  6. jasno, upečatljivo i jazzy.

    lepo je da se pojavilo pakovanje tradicinalnih proizvoda koje ne koketira sa etno-romantičnim, niti je oblo-organsko.

    bravo jano!

    ОдговориИзбриши
  7. svakako nesto sto uopste nisam ocekivala,sasvim adrugacije nego sve sto trenutno imamo na trzistu, miks boja me vuce na ukus ljutkastog i slatkog..
    nisam ravnodusna ali nisam ni wow..setim se tvojih za adore,prva ljubav zaborava nema:)

    ОдговориИзбриши
  8. Richardo dade finu stručnu recenziju a na nama, kao potrošačima, je da mislimo ili kažemo ostalo. No, ne vidim zašto bi ljudi neargumentovano ovo ocenili kao "neoriginalno i sl." Ok je da nekome nije stvar ukusa ali mi je malo agresivno da ljudi ovde pišu "naivne" komentare. Sigurna sam da Jana želi da čuje mišljenja po objavljenom postu ali da bi shvatila šta kome fali i eventualno to uzela u razmatranje, dajte joj nešto konkretnije. Lično, mislim da su etikete hrabro upadljive i da će izdvojiti proizvod od drugih na polici. Izbor boja mi takođe prija, posebno u kontrastu sa crnom podlogom a fontovi su tu super da ukrote eventualne dileme i informišu o kupca o tipu proizvoda. Čoveče, napisala sam esej u komentaru ali can't help it! :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails