16. 2. 2009.

Oblivion Cold

15.2. 2009.
11 sati uvece.
Sat na Trgu republike ne voli zimu.
Ili smo nesvesno otkrili vremeplov...


... samo dve stvari su mi prosle kroz glavu: vreme pre inflacije i mama je ziva! Svasta bi tu moglo da se ucini drugacije. Ili ne...

..............................................................................
Feb 15th, 2009
11pm
The clock at the city's main meeting point doesn't agree with the cold.
Or did we just find the time machine...

... only two things crossed my mind: it's the time before that awful crisis we had here in the 90's and mom's alive! A lot could've been different. Or not...

7 коментара:

  1. hjoj. mico. :*
    inace, za nasu generaciju, to je drugi dan skole, drugi razred. sreda.

    ОдговориИзбриши
  2. da. jeste. to sam posle razmisljala i setila se kakva sam tad bila. i stan na nbgu je jos uvek mirisao na novo...

    ОдговориИзбриши
  3. Uh, bas je da se najezis, ali opet, heh, datum predstavlja nesto kao moje badnje vece i vodi me na razmisljanje o atmosferi u kuci i medju ukucanima te veceri

    ОдговориИзбриши
  4. eto, cudo sta uradi neka slucajnost, sitnica. ja obozavam tehniku i zbog toga sto sluzi onom ko zna da je koristi i zbog toga sto zakaze pa se desi ovako nesto.

    ОдговориИзбриши
  5. o da, uvek moze lepo da nas iznenadi u svoj toj lezernoj naviknutosti na nju!

    ОдговориИзбриши
  6. Mene je ovo rastužilo. I nekako fina jeza (ko ono kad se swarovski kristal plave boje, kakvu je moja baka volela, zasija na nenadanom svetlu) me proshla u kasno prepodne. Hvala Jano!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails