6. 9. 2012.

Isetan Yukata Selection 2012

Ono sto stize iz Japana nikad ne mogu do kraja da istrazim. Doci do podataka daleko je komplikovanije, cak i sada kad imamo Google Translate.

Ono sto sam na danasnju temu uspela da doznam je da je ISETAN lanac azijskih robnih kuca koji cenralu ima u Tokiju. YUKATA, s druge strane, je opusteni letnji kimono. Danas, u kombinaciji, Isetan i Yukata, sa dodatkom selection summer 2012. Iako je leto na izmaku, ova kolekcija dobrodosla je tokom cele godine u nasem toplom domu.






Ne znam sta me privuce ovim stvarima. Kimono kultura nije sama po sebi moja pasija. Kimonoi sami, njihove forme, teksture, materijali, njihova snazna graficka pojava, jesu. Ipak, ova kampanjica ima nesto vise. Prepoznajem se u ovim atmosferama, raspolozenjima i izrazima lica.






I onda, kao slag na torti, lekcija u upakivanju u paketic. Obuci se u letnji kimono jednako je komplikovano kao i spremanje japanskog omleta. I isto tako frapirajuce fascinantno.




Neki ljudi u Japanu i 2012. imaju takta i vremena da se pazljivo pakuju kao rodjendanski poklon za odlazak u kupovinu ili na caj. Wow. Ja bih uvek radije navukla preko glave Muji haljinu. A u ovome bih uzivala posmatrajuci sa svih strana kao nadrealnu figurinu, porcelansku relikt lutku. Japanski specijalitet - dostojanstveno + slatko.

6 коментара:

  1. Meni su kimoni generalno prelepi!
    Interesatno je koliko su zakomplikovali oblačenje nečeg što na prvi pogled izgleda kao jednostavan ogrtač ili kućni mantil.
    p.s.
    Iako se lično ne poznajemo, deluješ kao osoba kojoj bi baš legao kimono. :)

    ОдговориИзбриши
  2. ma daj, ovo prekrasno! i "mašna" na kraju je sublimna.
    da, zanimljiva je taj glamurozni protokol okolo oblačenja kioma, koji je u stvari mnogo više od odjevnog predmeta...za mene je (isto kako kaže Ana) tako jednostavan, mekani, primarni komad odječe a na kraju ili u suštini postaje/je vrhunac elegancije sa sasvim svojom pričom z akoju treba pazienza i vreme.

    sigurna sam, da je Jana rođena za kimono.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da, da, devojke. i ja sam se iznenadila kako je to prekomplikovano umotavanje. ovo je prvi put da sam videla kako se oblaci. i to je u pitanju letnji, sta li je sa zimskim! :D

      Избриши
  3. ah, još last news: http://blog.marni.com/2012/09/vfno-2012-_-marni-lavazza/

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails