27. 9. 2012.

Click & Grow

Kakvi ste sa cvecem? Ja se uvek zakacim za najosetljivije biljkice pa ih, na ivici uginjavanja, prosledim svekrvi koja je kao nekakva intenzivna nega za sve moje neuspele plant projekte. Muz ima konstruktivne biljne preferencije - mali zimzelenjaci i legendarne perene. To izdrzljivo, ne previse zahtevno bilje, nesto sto bi verovatno i Stiv Mekvin izabrao. 

Mozda bi ovo mogao da bude foolproof projekat za mene i meni slicne. Posle pametnih telefona dobili smo i pametne saksije. Click and Grow je smartpot.






Kako radi ova carobna saksija? Ubacite kertridz za semenom jedne od biljaka koje su na raspolaganju u Click&Grow radnji, ubacite 4 baterije koje traju vise od 8 meseci (crveni indikator ce vam javiti kad je vreme za nove), vodom napunite rezervoar koji ima vode za nekih mesec dana zavisno od uslova u kojima biljka raste. Plavi indikator ce vam javiti kad je vreme da dospete novu turu.






Dimenzija 20 x 20 x 7 cm, drze se na svetlom mestu ali ne na direktnom suncu. Pocetno pakovanje kosta $60 i u njemu dobijate belu saksiju, jednu dozu sa semenom koje izaberete, 4 baterije i uputstvo.





Samo treba izabrati. Bosiljak, timjan, melisa, chilli papricice, cherry paradajzici. 






Ili neko cvece?






14 коментара:

  1. Majke ti? :D a ne može da se downloaduje, nego mora da se kupi ketridž? ;))) super, ovo bi možda i mene, cvećeubicu izlečilo.. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Moje znanje je vrlo svedeno po pitanju kućnih biljaka. Umem da zalijem i nekad ih pomazim:) Lepo rastu..
    Klikam na bosiljak:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bravo onda, you're natural.
      mislim da je u pitanju majcinska paznja.
      neko je ima odmah, neko je stekne, a nekoga nikad ne zadesi.
      :)

      Избриши
    2. E sad sam se istopila:)

      Избриши
  3. ma neee, nemojte me zezati:D

    Moje biljke su one koje mogu da izdrže i kada mame nema kod kuče. Debele, zelene, kaktusoidne. Savršena ljubav.

    A druga varianta (ona iz bajke) bi bila prekrasni garden, bajni gardner, a ja kao lady Chatterley sve fino nadzirem;P

    ОдговориИзбриши
  4. Sve je to lepo i praktično, ali ipak ne hvala!
    Nije sve u zalivanju, ima nešto i u ljubavi! :))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. znam, znam, ali kad ne ide, porazavajuce je...
      nama plant propalitetima ovo je jedina sansa!
      razumi nas!
      ;]

      Избриши
  5. Ovo je pravo cvijece za mog novopecenog muza. On s vremena na vrijeme kupi neku biljku,koja mu redovno ugine, jer je ne zaliva. A ni ja ne bih imala nista protiv ovih biljkica. Dok znam i neke koji su izjavili da izgledaju sterilno, i da je ustvari zalivanje i brga o njima car svega.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. kazem ti, za muske su PERENE ;)

      ne znam za cari zalivanja, ali volim da imam svoju malu herb garden. ako nisi domacica i gajiti cvece i kuvati preveliki je posao. ja za sad biram kuvanje izmedju ta dva. ;D

      Избриши
    2. Mogu i kaktusi. Mi ih za sad imamo dva, i to je sva nasa oaza. :)

      Избриши
    3. Dovoljno. A i koliko sam cula, kaktusi su mali energetski štitovi ;)

      Избриши
  6. Анониман29.9.12. 11:09

    :) :)
    Ja sam se izvestila u poslednje vreme, ali ne bih se zalila da dobijem ovo na poklon :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails