10. 9. 2012.

Kinesio Tape

Mozda ih u Pekingu niste primetili iako su tamo imale proboj. Na Olimpijskim igrama u Londonu su bile svuda unaokolo. Drecave trake u nekoliko upadljivih boja. Tako su eye catching i chic!





Kinesio tape je elasticna samolepiva terapeutska traka koju je pre 30-ak godina osmislio i napravio japanski doktor. Potrebno je nauciti kako se koristi, na koji nacin se aplicira na razlicite delove tela, kako pojacava tenziju misica, a kako olaksava bol. God knows da mi je ovo poslednje tako silno bilo potrebno ovih dana... *_*












Sportisti je vole, a zapadnjaci, neverne Tome, nipodastavaju njen ucinak govoreci da je u pitanju placebo efekat. Nemam pojma, meni samo sjajno izgledaju. Boje apparently ne obelezavaju razlicite osobine traka, koliko shvatam tu se radi o nekoj terapiji bojama. Ok to mi je malo hmmmm... 















Preinteresantne na terenu, a ultimativne u ovoj kombinaciji, shot by Sartorialist, cini mi se. Ako znate izvor, saljite link.





Isn't this wow!
Totalni tattoo efekat!


10 коментара:

  1. Mene je trener upoznao pre godinu dana sa kinesio tapes, i od tada ih koristimo kada god istegnem neki misic. Skora sam i ja nosila crnu na ramenu/ledjima, pink je bila za calves http://www.flickr.com/photos/danche24/6238537836/in/photostream :)

    Lep pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. Nosenje uz elegantnu haljinu?! Ne nikako
    please skloni word check

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvinjavam se za word check ali pre neki dan mi je stiglo 50 spam komentara u istom trenutku. Onih desetak dnevno ranije je bilo podnosljivo, ali ovo je jezivo...

      Избриши
  3. neko je jednostavnoo morao izmisliti nešto tako atraktivno i koristno

    ОдговориИзбриши
  4. late summer = la Primavera di Botticelli

    ОдговориИзбриши
  5. Na sopstvenu sramotu, sve do sada, mislio sam da te trake sluze da pokriju tetovaze sa porukama koje mozda nisu u duhu olimpizma... :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahaha sjajno! sada zamisljam neadekvatne tetovaze ispod njihovih cudnih prelepljivanja :D

      Избриши

Related Posts with Thumbnails