13. 9. 2012.

Learning Forever

Web me casti svakodnevno. Hvala svima sirom sveta na tome.

Danas, tri divna web mesta koja dramaticno sire vidike. Salju u sirinu, dubinu, posmatraju veliko, malo. Sa novim tehnickim dostignucima u oblasti interneta, jos lakse potvrdjuju nove modele ucenja bez prestanka.


Najpre, da li imate potencijala da budete nastavnicki kadar? Mali, dvominutni test. Kjut.




Odmah zatim, cunjanje po MoMA kolekciji Vek deteta. Sajt u potpunosti sagradjen u HTM5. Najzad je doslo vreme da se pozdravimo sa Flash-om.




I onda, nesto starije, pravljeno upravo u Flash-u, graficki grubo, za mene bolno. Ipak, tako sadrzajno i fascinantno da uspevam da prevazidjem tu ruznu ljusturu. Stavlja me na mesto, prica i koliko sam mala i koliko sam velika. Obozavam Scale of the Universe.



Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails