03.12.2012.

Simplicity Time



Kao sto vas najava i baner pa i ova slika iznad obavestavaju, ovaj PackWeek, drugi po redu, desava se kao warmup za jednodnevnu konferenciju o dizajnu pakovanja.

Packtivity2 konferencija se odrzava 10.12. 2012. u hotelu Park i ovom prilikom ekskluzivno nam u Beograd dolazi, izmedju ostalihBjörn Kusoffsky iz Stockholm Design Lab, koji su, recimo, dizajnirali pakovanja za IKEA hranu. O svemu se detaljno obavestite ovde.

Na Packtivity-ju ucestvujem kao predstavnik Fakulteta primenjenih umetnosti. Ono sto je moj zadatak je posebno poklanjanje paznje edukaciji u oblasti dizajna. Tako ce i postovi o dizajnu pakovanja ove nedelje kroz primere pricati na odredjene u teme.

Krecemo od JEDNOSTAVNOSTI. Sad, do jednostavnosti se u svetu pakovanja dolazi iz dve vrste prinude. Prva je prezasicenje, a druga finansijska kriza. Kako god, premium i organic nisu samo vise po stastavu sasvim cisti, sada su sve cesce tako i dizajnirani. Prvi primer je BluePrint Juice koje su dizajnirali Doubleday&Cartwright.










Jos jedan jako slican primer je Body&Eden. Slican koncept slican pristup u dizajnu pakovanja. Providne boce cistih oblika, poklopac uniformne boje, jednostavna tipografija, u konacnom utisku ucestvuje boja upakovanog soka. A ovde jos i plivaju dodaci, ribizle, bademi i tako to. Ceo obrok u boci.





I jos, Let me be proizvodi za kosu za koje je pakovanja dizajnirao finski studio Bob Helsinki. Jednostavna, ne previse siroka linija, sva ima iste boce, mat. Diskretnu ali sasvim dovoljnu razliku izmedju vrsta proizvoda cini samo linija u boji i ista ta boja u poklopcu proizvoda. Tako meko i slatko, prijemcivo i druzeljubivo. Nismo navikli da u ovom ruhu vidimo proizvode iz premium segmenta.









Tome, naravno, uveliko doprinosi i ovaj lepi meki iscrtani logo. Beleska za dizajnere koji nisu bili kod mene na trecoj godini: primetite da je svako "e" drugacije. Don't be lazy, pazite na detalje.


5 коментара:

  1. ambalaža je fenomenalna. ali mene ovaj put više zanima sadržaj jer tragam za povrtnim sokovima popur ovih na početku. strašno mi je žao što u dm-u više nema obih alnatura sokova od povrća... ovo bi im bila dobra zamjena. ^^

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ah pa ne umem da ti pomognem, ne znam kako stvari stoje u hrvatskoj. ovde imamo nekoliko proizvodjaca industrijskih sokova vrhunskog kvaliteta i nekoliko malih proizvodnji sa svojim posebnim mesavinama voca i povrca. mislim da mi u srbiji nismo ni svesni da imamo verovatno najbolje sokove na svetu. prirodne, koncentrisane, istinite, prave. po prihvatljivim cenama, pritom. bakina tajna na primer, zdravo, a uglavnom svi veci imaju i organic verzije.

      Избриши
    2. da, znam. kad idemo u vojvodinu, sokovi su obavezni. ima ovdje, naravno, za kupiti povrtnih sokova, ali su pretjerano skupi i izbor je, ono, mrkva i cikla. alnatura su bili super povoljni i ukusni. znam za bakinu tajnu, joj kad se dočepam mege ili maksija prvom prilikom kad prijeđem granicu. :)
      općenito, srbija je bogata šumskim tj. bobičastim voćem, mislim da vam tu nema premca u svijetu. kupine, borovnice, maline, ribizle... joj. :)

      Избриши
  2. Hihi, svaki put prvo to pogledam, da li su ista "e" ili "a" i sl., iako praktično nemam dodirnih tačaka sa ovom oblasti.
    A kupili su me Body&Eden, odn. ja ću njih, ako budem bila u prilici:) Divno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. aaa pa you're natural ;)
      jeste, neko ima osecaj za attention to details, a nekome treba skrenuti paznju pa to usvoji i radi pazljivo. sve je to ok. :)

      Избриши

Related Posts with Thumbnails