22. 1. 2011.

Color Notes No.28: SNOW

still mesmerized with these crystal formations






on my visit to Paris i will most certainly swing by Repetto and perhaps buy myself a pair of some kind of ballet flats


plus, my oh my, ona pachka koju je za 60 godina repetta ('07) napravila rei kawakubo...


that reminds me, da li ste se ikada susreli sa onim papirnim setom koji se slozi iz par komadica, posadi na plasticnu osnovu, ulije mu se neka water-like tekucina iz kesice i za 12 sati imate najcudesnije rascvetano snezno drvece. ostaci od nove godine u accessorize radnjama, tricavih 325.-


natali, pre nego sto je postala okruglasta trudnichica blabby on hormons ;p








i want these for yoga



zero calorie bday cake


and cupcake people


it's so beautiful living in a house and among the trees


and by the water


gazing out the window endlessly


or, even better, sharing the gaze while the snow falls gently on your skin feeling like circulation getting back to a numb limb



click pics for sources


......................

3 коментара:

  1. mmmm.... snegić. i lane... i mis portman...

    p.s. Ti u novom Elleu. Divno. i ooomiljene Jaime Hayon figurine i preslatki Fly me to the moon i neophodne Melissa čizmone i beli okruglasti Fuji... i sve... skoro sve sa my wishlist...

    hvala Jano! You made my Elle! :*

    ОдговориИзбриши
  2. oooo hvala na prepoznavanju ;)
    odoh do trafike, odmah se vracam!

    ОдговориИзбриши
  3. i ja sam juče pazarila :D i to ciljano, i uprkos tome što sam te očekivala, baš se obradovala, tvoje preporuke su tako oraspoložujuće!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails