2. 1. 2011.

Popcorn Time pt.3



Ovaj je prvi januar bio TOLIKO opusten da nisam uspela da nastavim sa svojom mini tradicijom i na taj dan priredim narednu listu filmova za good old zimski bioskop. A god knows koliko volim takve male tradicije i rituale.

Daklem, dan kasnije, duplo veci broj i duplo veca lista. Umesto uobicajenih 10 filmova, idejice su se tokom godine rojile i dragi filmovi pristizali, padali na um neki stari stari, neki iz detinjstva i neki sasvim novi. Za kid in me, tomboy in me, proper girl in me, geek in me, designer in me, mom in me, traveler in me i tako dalje. You get the point.

Dakle, here we go, it's popcorn time again, i posle dela 1 i dela 2, evo treceg supersized nastavka. Sve malim slovima, u dahu, preopusteno..

1.
funny face

jedan odri film. ovogodisnja zelja bi mogla da bude pariz...


2.
an american in paris

speaking of paris, singing, dancing and all that ultimate stuff...


3.
manhattan

speaking of gershwin...


4.
smoke

a onda, kad smo vec kod njujorka. ogijeva xmas story...


5.
Mrs. Parker And The Vicious Circle

... i opet Njujork, so harsh and witty... prica o Doroti Parker i ondasnjoj intelektualnoj eliti.


6.
a single man

kazu da je uber stylish, a trejler to absolutno potvrdjuje...


7.
feast of love

easy breezy sweet funny, just right za zimske praznike...


8.
now and then

ultimativni film za devojcice na zimskom raspustu. still sweet.


9.
keeping the faith

slicno, samo malo drugacije...


10.
gendarme de saint tropez

tokom detinjstva davali su nam ovo na repeat na tv-u, francuska rivijera izgradima mi je life and all other style apiracije


11.
pleasantville

we're supposed to be in color


12.
men who stare at goats

brilliant usa government morons. kluni, ivan mekgregor, kevin spejsi i dzef bridzis... mislim, stvaaaarno.


13.
darjeeling limited

jedan wes anderson obavezan...


14.
big lebowski

... kao i braca koen. a uostalom, dzef bridzis je glumac godine. u najmanju ruku.


15.
zoolander

he's suave, debonaire, epitomy of cool... starring ben stiller.


16.
soul kitchen

imigranti, kujna, muzika, kazu da je straaaava film


17.
bewitched

slatko vesticarenje


18.
la tigre e la neve

original roberto benigni tenderness


19.
mary poppins

pravi original iz zimskog bioskopa. numere biser do bisera, on this occasion, dovoljno je setiti se numere it's a jolly holiday with mary, and you're toast.


20.
fantasia

o ovome smo vec pricali... divota jedna pastoralna


Eto, to vam je to. Kantica kokica, daljinac, slojevi jorgana i... u-zi-vancija.

...........................................

7 коментара:

  1. uh, uh, uh! milinica... potpuno sam zaboravila na tigra i sneg... :) super bi mi sad legao da gosn todorovic nije izgubio cd case sa 400 filmova dok je kupovao voće, prosle godine u bgu. bloody hell ...

    ОдговориИзбриши
  2. hohoho nocica je nekoga bas obradovao!

    ОдговориИзбриши
  3. Gospodja Parker i zacarani krug!

    Redovno se zacaran i izgubim u njenoj prici... taman sutra da ponovo (ko jos broji) pogledam.
    (Ako niste overili Black swan, obavezno! Aronofsky nikada bolji!)

    I srecna 2011!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман3.1.11. 15:21

    eeee...jako mi se sviđaju filmovi..heh.

    ОдговориИзбриши
  5. now and then, wes anderson, black swan! ♥
    preporuka: charming little film, ny, super muzika i michael cera-Nick and Norah's Infinite Playlist

    ОдговориИзбриши
  6. ah...a meni je ovih dana i super legao The Kids Are All Right...and i'm done ;)

    ОдговориИзбриши
  7. The Kids Are All Right odgledan sinoc. skroz simpa. drugi cu sad da checknem, thanks!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails