18. 1. 2011.

Byredo



Byredo je jedna od kuca sa kojima se u opipljivom svetu jos uvek nisam srela, te je, pored ovoga sto vas ovde sazeto ceka u par slicica, sve ostalo domastano i idealizovano u mojoj uvelicavajucoj glavi.

Unisex linija od samo nekoliko parfema dolazi iz stokholmske kuce koju je podigao Ben Gorham sa idejom da iskustva, osecaje i secanja uhvati u mirisnu tecnost i zapakuje u bocicu.



A bocica, kakva je to bocica! I ostatak pakovanja, logo, sve. Savrseno. Ni milimetar gore ili dole. Ni levo ni desno. Ni trunka boje. To je to. Ako kupite par proizvoda, upakovace vam sve u belu kutiju za sesire.


U toj radnji bila bih na opasnim mukama. Da li sam lala ili mracna ruza?



Ili mozda bas Blanche!

Ben za Blanche kaze: The idea for Blanche is, as the name suggests, built around my perception of the colour white. For the first time i actually made a fragrance for and with a specific person in mind. I wanted to capture her innocent and untainted side, with a fragrance almost transparent in nature. Blanche also represents an appreciation for classic beauty. The fragrance is pure and simple in structure but extreme in character.



A onda, put u Palermo.



Marco Pigoni vas vodi tamo sanjivim fotkama...







... a sam Ben Gorham ovaj miris opisuje u celini i celosti ovako:

With clacking oars the Phoenicians arrived millennia ago to found their center of ancient exchange. Under golden Roman yoke the port gained gleaming palaces and mosaics. Ostrogoths, Vandals, and Byzantines alternately wrecked and rebuilt. Moorish and Berber emirs dug irrigation and harvested new fruits – the Bergamot oranges they planted still grow. Norman kings wrested the island back from the East. Garibaldi's thousand redshirts galloped through, and Italy was born. All those centuries of interleaved layers, one bled into the other, remain palpable in the air, the water, the art, the architecture, the spirit.



Pa ide saradnja sa casopisom Fantastic Man. Jedan od samo par casopisa koji u mojoj glavi stoje na nekom prebudzenom pijedestalu. Tu je i Apartamento, npr. Uglavnom, Fantastic Man ima istoimeni parfum u Byredo biblioteci.





I kad smo vec kod pamuka, Tailor's Cotton losion za telo. Dacete mi.



A onda, i ako niste much of a candle person, ne mozete da se ne zapitate kako mirise sveca koja se zove Biblioteka, kako Udruzenje pekara, a kako Karusel.

5 коментара:

  1. savrseno izgleda, prelepe su i bocice i pakovanje, tako da verujem da i mirisu fenomenalno!

    ОдговориИзбриши
  2. ja sam ih omirisala i nazalost to je sve sto sam sebi priustila :(

    ali veruj mi nisi preuvelicala...jednako fenomenalni na kozi kao na slici :)

    ОдговориИзбриши
  3. Pozdrav Jano! Gledajuci ove fotke, i sama sam pomislila kako je ovo super brend, medjutim koristila sam bas LA TULIPE i uopste nije ostavio dobra utisak. Preskupo za parfem slabe strukture i kratkog trajanja na kozi. Zakljucila sam da su im pakovanja, nazalost, daleko kvalitetnija i domisljatija nego sadrzina samog proizvoda.

    ОдговориИзбриши
  4. eto, jedan glas protiv. ubelezeno. ;)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails