17. 11. 2008.

Rose




NEMAM POJMA sta je to sa mnom i ruzama. Ako me u pola noci probudite sa pitanjem koji mi je omiljeni cvet reci cu "BOZUR!" ali se ruze sve vreme nesto vrzmaju oko mene. Od tate cesto za rodjendan dobijamo ruzu, sebi sam onomad kupila L'Occitane Rose Mist, puderastu vodu koja te pretvori u modernu dvorsku damu u trenutku, Dusica mi je iz Belgije donela caj od pupoljaka ruze, Zana mi je poklonila ruzicu zivu u saksiji koja mi zivi na prozoru i jos uvek cveta, a sada mi je i Anci donela tonik od ruze iz Italije. Bez zlih aditiva, od pravog esencijalnog ulja ruze i destilovane izvorske vode. Jedno pravo lokalno retro blago, jedno od onih za koje se plasim da ce pasti kao zrtve globalizacije i za koje sam sigurna da nece u isto vreme.

Ultramarin boca od tvrde plastike koja je nekada davno sigurno bila ista samo staklena i jednobojna etiketa na njoj.

Hvala Ani Kras.

.....................................................................................................
I'VE NO IDEA what's with me and roses. If you wake me up in the middle of the night asking me what's my favourite flower I'll aswer "PEONY!" but roses are always around me somehow. We often get bday rose from dad, I bought myself that L'Occitane Rose Mist, that lovely powdery toning water that turns you into a modern dame in a blink, then Dusica brought me rose buds tea from Belgium, Zana gave me one live scarlet mini rose still blooming in my window, and now, Anci presented me with this incredible Rose Toning Water from Italy. No ugly aditives, made with
pure essential oil of Rosa Centifolia and distilled spring water. A true retro treasure, one of those I'm affraid will fall as a victim to globalization, and at the same time I'm sure it will not.

Ultramarine tinted firm plastic bottle tat must've been the same in glass once upon a time with a single color printed label on it.

Thanks to
Ana Kras.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails