24. 11. 2010.

Yu Dinars

Mac ne voli da mu menjate tastaturu sa americke na neku drugu belosvetsku tipa - srpsku cirilicnu. Iritacija je postala toliko zustra da sam pokusala da procackam po segmentu u sistemu nazvanom International i pokusam da se ove muke ratosiljam.

U podsegmentu Formats i informacijama o valuti na moje silno cudjenje sacekao me je jugoslovenski novi dinar, a kada sam otvorila padajuci meni, pala sam u fras. Padanjem u fras, padajuci meni je dobio sasvim novu dimenziju...



Novi, reformisani, federacioni, hard ili convertible, onaj iz '94. ili iz oktobra... Nisam ni znala da su postojali. Jedna drzava i jedna valuta bili bi mi sasvim dovoljni, ali valjda ja ne bih bila ja da nisam dozivela 4 drzave i 8 valuta. Do sada. Zasvirala mi sada ova pesma u glavi:



................................................................

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails