3. 11. 2010.

I Eat Donuts, Man



Stella McCartney Kids launches today. Prvo promo spotic (looove it!), a onda prvi utisci iz prve setnje kroz kolekciju.









S obzirom da sam obozavala kolekciju koju je napravila za Gap Kids, nisam ni mislila da ce me njena autorska kolekcija za klince razocarati. Kljucni detalj, ocigledno, zute wellies. Kakva paleta, sive, dusty pinks, pa cinober, karmin, prljavo ljubicaste. Ima tamo i navy detalja i nesto crne... Pravite li ovo i u mojoj velicini?

Ah, da, muzika: Sibley - I Eat Donuts

.................................................................

2 коментара:

  1. prvo krofne. mora jedan mljac.
    drugo, nishta manje nisam ni ochekivala.
    trece, ajde odecu, ali ja zeeeeeelim chizmice u mojoj velichini
    vec sam se zamislila kako shljapkam kao luda, sve u stilu "zivot je nekad siv, nekad zut" ::))

    ОдговориИзбриши
  2. Ja obozavam deciju modu. malu i slatku. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails