16. 9. 2010.

Rodarte's Woody Gilded Next Spring



Kad god je u toku neki svetski relevantan fashion week, sebe moram opasno da obuzdavam da svoj blog ne pretvorim u iskljucivo modni. Not that I have a single thing against fashion blogs, ako valjaju, of kors.

Dakle, pokleknem tu i tamo. Ovog puta, i prateci njujorski fashion week, here's Rodarte. Bilo je svacega zanimljivog zivog i bljestavog kolorita, ali teksturalne dubine sestara Mulleavy imaju svoju tezinu, u skladu sa aktuelnim i mimo svega u isto vreme. Ja njih mnogo volim i pisala sam ovde storiju o tome.



Devojke u haljinama koje su kao nekakvi drveni i zlatni oklopi, visoki strukovi i lebduce bluze...





anticke boginje, bareljefi.



Pozlaceno hodanje po oblacima u nestvarnim komadima Nikolasa Kirkvuda.







U par reci, njihovih reci: every shade of brown you can imagine, seventies suburbia, wood paneling, gold, off colors like chartreuse. Svrnite do style.com za vise price o ovoj kolekciji. A sad revija:

2 коментара:

  1. pa ja kao vodim modni, a obuzdavam se. bzv mi da ga pretvorim u beskrajni niz haljina... cenim da bi to bilo dosadno :)
    rodarte super, al najvishe su me dojmile frizure sou kjut

    ОдговориИзбриши
  2. pa daaa ti si od tih sto valjaju, modnih ne-gnjavatora. i tvoj mix radi, vidis i sama da imas buljuk obozavatelja, hehe.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails