17. 9. 2010.

Vesti sa dzade

Da li ste primetili novi veliki stencil u gradu? U centru. U Knez Mihailovoj.



Knez himself. Ima te neke krupne, teske, umorne, poetske oci. Romantizirane vesto u odnosu na original, ali ja to volim. I vraski je dobro izmodelovan. Kao likovi sa novcanica, al sa modernim twistom.

Plus, jos jedna iz Knez Mihailove, iz mog seta beleski mobilnim telefonom, nove instant fotografije. Ova se zove gitarijada u liliputu. Sve ce vam biti jasno. For more Daily pics, check my flickr. Sad ih je vec citav buljuk... preko 450!



Uzgred, hajde se na trenutak malo uzivite u narednu fotku, translirajte se tamo, zamislite da ste jedna od 6 persona koje su se nadzedzile za slikanje u prvom planu. Odma' da vam kazem, ja sam ona druga s leva. Sad se osvrnite oko sebe...



Lilihip kandelabr! Gde je Narodni muzej? Buha? Ona poslasticarnica pored? Tamo je nekakva zgrada stamparskih radnika! Luuuudo.

........................................

2 коментара:

  1. ja kad sam ga videla pomislih ili knez mihajlo ili haile selasije

    ОдговориИзбриши
  2. videla i Kneza. like. i gitarice... Dzonijeve.... i jako su jeftine i genijalne... lik je fenomenalan...

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails