15. 9. 2010.

Photo Booth Magic



Odusevljava me i iznenadjuje iznova i iznova to koliko snazno neke neobicne stvari, pukim slucajem pronadjene na netu, mogu da me raspilave.



Dirnu me i zacude ovako jednostavne scene, neki potpuno strani ljudi, slobodni i prirodni u foto kabinama zatvoreni i sklonjeni od ociju javnosti. Da im je tada neko rekao da ce ih neko od nas gledati sada i ovde, tako daleko prostorom i vremenom...

photobooth cover

I kolekcije takvih fotki na papiru dovoljno su mi fascinantne, ove tri su samo neke od knjiga koje se bave temom neobicnih jednostavnih fotki nepoznatih ljudi ili nepoznatih fotografa. The Art of American Snapshot, Photobooth koju imam i Anonymous imaju predivne korice...



... ali ono sto sam danas otkrila i obradovalo me je kao kada sam onomad otkrila Enamija, su ovi mrdajuci gifovi, sklopljeni od serija fotki dobijenim jednim photo booth sessionom ili napravljeni od vise njih. Te su posebno magicne. Evo samo nekih pozajmljenih iz kolekcije Square America:

ova cudesno precizno prica o devojackom tinejdzerstvu, misticnom i mracnom, zacudnom kao u onom filmu Ghost World...


toliko happy da postane insane...


dvojica ili trojica?


carobno, dokolorisano, tropsko...


leto. zima. ide vreme.


I najcudesnija moguca iz ove serije. Pokriva citav jedan zivot. Prepare to be amazed.

1 коментар:

Related Posts with Thumbnails