6. 12. 2011.

Crumpled Maps Kids Edition




Pre godinu dana u jedne Color Notes su se umesale bile i one mape na guzvanje. A sada, izaslo je njihovo izdanje za klince i ova petoepizodna serija puca od kolorita!





Izdao ih je Palomar, ilustrovao Alvvino, dizajnirala Emanuele Pizzolorusso. Birajte gde cete. Sa decom ili bez njih, ove mape su kinda neodoljive. Kupicete ih pod izgovorom da ih kupujete nekom malom rodjaku ili drugaricinoj cerki. A onda ce vam biti prelepa pa cete je zadrzati za sebe. Znam. Isto bih i ja uradila.
























4 коментара:

  1. Nikad, nikad, nikad ne bi poklonila ove mape...a šta bi ja onda imala?
    A ja več neko vreme maštam o ovoj...no, više od maštam, sirijusli razmišljam...ma doči če ona na red:
    http://www.bodieandfou.com/paris_map_print_sky_blue_by_famille_summerbelle?category_id=0&manf=43

    A mala zelena (na levoj) me je sasvim otopila.

    ОдговориИзбриши
  2. @A-line
    aha! :D

    @matilda
    znam, znam...
    eto, nabavite za knjizaru! ;)

    joj jeste predivna ta tvoja, kao cipka, lace.

    holiday rue, jeste carobna naslovna.

    ;}

    ОдговориИзбриши
  3. Kako su pred nosom blagdani u knjižari ima toooolijo čarobnih knjiga (koje, nadam se, če neko kupiti, jer cene nisu baš prosječne) recimo, meni se sviđa ova http://www.amazon.co.uk/London-Unfurled-Matteo-Pericoli/dp/0330517821
    a jako fino izgledaju i Great food od Penguina o kojima si več pisala.
    A zgužvane maps če sigurno oduševiti moju dragu prijateljicu, tako, da se možemo več veseliti:)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails