9. 12. 2011.

Bördy




Volite da gajite cveće ali nešto vam baš ne ide? Kupite bujnu biljku punu života i imate osećaj da kreće da vene od trenutka kada dospe u vaše ruke iako je volite svim silama pokušavajući da ubedite sebe da su sva slična prethodna iskustva bila igra slučaja ili loš tajming?


Nije vam bas sasvim jasno da li vam biljke umiru od viška ili od manjka vode?




Ovo je vaš nov mali prijatelj. Zove se Bördy.



To je ptičica koja će biti četvorodnevni dozator vode i drugi najbolji prijatelj vaše nove biljke (prvi je Sunce, of kors). Napunite ovaj twitter rezervoar vodom kroz kljun, a zemlja će tokom 4 dana sama uzimati koliko joj treba kroz pipetu zabodenu u zemlju.





Bördy postoji u 4 boje i 2 veličine, za manje i veće saksije.

Ne-o-doljivo.


~

10 коментара:

  1. kako sjajna, prakticna i sik stvarcica...taman mi to treba. nekoliko mjeseci mi biljke predivno napreduju, i onda odjednom jedna usahne, a ja ne znam zasto...pticicu zato moram da probam!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман9.12.11. 10:02

    nisam baš luda za sobnim biljem, ali kad bih krenula u tu avanturu zvanu uzgoj, ovo bi mi bilo neophodno!

    ОдговориИзбриши
  3. Aj sto je korisno, nego je i preslatko!

    ОдговориИзбриши
  4. Savršena stvarčica! Svaki moj pokušaj održavanja biljke u životu završio se neslavno. Ovo bi bilo više nego korisno!

    ОдговориИзбриши
  5. Kod mene bi in Bordy otišao na onaj svet:I

    ОдговориИзбриши
  6. ok, vidim imam sapatnice i istomisljenice
    sad mi je malko lakse ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Prava stvar!!! Pa je jos i tako slatka! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Moja majkica ovako zaliva svoje. Dodushe to je neka malena (JANA) flashica, ali boze moj...
    :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails