4. 11. 2011.

Rose Gold



Nooka je predstavila novu mini kolekciju. Rose Gold. U njoj su dva modela, biram ovaj bez kozne narukvice. Cena $130.



Ova mat siva uz sjajnu rose gold lezi kao san.





Uz ovu novost iz Nooka fabrike odmah sam u glavi uparila carobni Rose Gold Diamond Ring, zlatno bakarna verzija mog srebrnog verenickog prstena. O toj sam ljubavi vec pisala.




Dodatak na Rose Gold wish listu je trajni crush u vanvremensku Cartier Love Bracelet. Dacete mi u Rose Gold verziji, of kors.


Uzgred, znate li pricu oko nje? Uz Kartije LVE narukvicu se dobija mali srafciger jer narukvica ima mehanizam za otkljucavanje/zakljucavanje. LVE IT!!!





Eto, samo tih par komada mi treba. Nosicu ih pazljivo obecavam. Ne kao neka razmetljiva bucna  gastarbajterka. Pre ovako:




I tako okicena dizajniracu samo ovako:







Bio je to promo materijal agencije Golden, preporucujem svracanje na sajt. Pics via September Industry.

I evo, dok vam kucam na Rose Gold temu, Monocle 24 mi live pusta Devendru Banharta i numeru Rosa...




There. Have a rosy golden weekend.




p.s. Matching sporet za proper Rose Gold domacicu - Marcus Samuelsson for Blue Star:



6 коментара:

  1. Ah...zlatno-bakarna... Moja omiljena boja!
    Danasnji post je praznik za moje oci!
    Hvala na tome! :)

    ОдговориИзбриши
  2. e pa evo ti onda i matching sporet, fensi smederevac ;p

    http://remodelista.com/posts/appliances-marcus-samuelsson-for-bluestar

    ОдговориИзбриши
  3. eh, baš sam neka baka kad mi se sviđa jedino satič TANK AMÉRICAINE WATCH, onaj mali:)
    inače nisam watch girl, one koje imam ne nosim

    ОдговориИзбриши
  4. Dobar je sporet.
    Samo se bojim da sam ja slaba domacica za njega, ne bih umela da iskoristim sve njegove potencijale. :)

    ОдговориИзбриши
  5. @matilda
    meni je na fakultetu BAS neophodan. ne mogu da gledam na mobilni, to mi je dziberski, ne mogu da zapitkujem studente, to mi je neozbiljno. :)

    @anau
    a ti samo sedi i gledaj u njega ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман13.1.13. 16:21

    Gde mozemo kupiti te narukvice u Austriji?

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails