8. 11. 2011.

I ❤ Instagram

Instagram je prva aplikacija koju sam instalirala na iPhone. Cekala sam taj trenutak k'o ozeb'o sunce.

U tudjim Instagram fotkama uzivala sam duugo pre nego sto sam krenula da ga koristim i ukljucila se bas u trenutku kada su izbacili prvi ozbiljni update. Matematika po kojoj radi me odusevljava iz dana u dan. Carobnija je nego sto sam pretpostavila.

To kako su ih pametno i sistematicno, fanaticno i sa ljubavlju pravili ocitava se i pri koriscenju ove aplikacije. I dalje ne mogu da verujem da je Instagram BES-PLA-TAN! Anyway, evo tabele koja prica o nastanku filtera, a citavu storiju pronadjute kod Jeannie.




Kako fotke izgledaju u mojoj kombinatorici pratite na MisoMiss, a mini seriju Instagram fotki koju vam danas predstavljam, izdvajam jer je snimana u nemogucim uslovima, a dobijeni rezultati su carobni. Karavadjo i tako to.











A ta poslednja fotka ovako izgleda sa nekim drugim Instagram filterima:




God bless Instagram people!



5 коментара:

  1. ona prva slika s kruhom, čašom i tanjurom mi izgleda kao da je snimljena 80-ih u nekom restoranu na jadranu... sviđa mi se.

    ОдговориИзбриши
  2. Razlog broj 1 zbog kog bih volela da ima iPhone :) nadam se uskoro ^_^

    ОдговориИзбриши
  3. @Isidora
    jeste tako neko mesto kao iz price
    ;D

    @becha
    znam! isto. sad sam srecna presrecna. preporucujem silno.

    ОдговориИзбриши
  4. volim, kad drugi fotkaju moje snove

    ОдговориИзбриши
  5. hvala ti sto to tako vidis
    to sto fotkam sa instagramom je citav novi svet za istrazivanje, bas sam hepi u toj novoj maloj ulozi :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails