16. 9. 2011.

Space Oddity



Ovih dana, ilustratorsko-dizajnersko-graficko-muzicku zajednicu i ostale zaljubljenike, obradovao je super simpa projekat. Ilustrator Andrew Kolb napravio je iz uzivanja i bez nekih velelepnih pretenzija slikovnicu na osnovu Bouvijeve pesme Space Oddity.




I kako se vesti, i dobro i lose, brzo sire, vec su ga ukorili. Na njegovom sajtu gde smo do pre neki dan mogli da downloadujemo celu knjigicu u pdf formatu sada imamo samo jednu skrhanu 404 stranu, a prednja korica ima blurovan naslov kao da je zasticeni svedok u Hagu.




Anyways, posto ono sto mogu danas ne ostavljam za sutra, ja sam taj lepi pdf downloadovala dok ga nisu zabranili, te uzivam. A priusticu zabavu i vama, pa ako i mene utrekuju i ukore, barem sam probala malo da gerilishem.




Da se samo potsetimo, upravo o ovoj pesmi sam pisala kada su krelci zvani Flight of the Conchords izbacili svoj take na ovaj legendarijum, a pre neki dan sam prvi put cula i brazilsko portugalsku verziju Seu Jorge-a. Brilliant. Just brilliant.












Divno. Potresno. Srceparajuce. Sve strane u pristojnoj rezoluciji imate OVDE.


Eto, way to go Kolb. You ARE neat!



3 коментара:

  1. Jano, tvoji postovi se polako pretvaraju u moju jesenju plejlistu...
    uzivam u svakom :)

    ОдговориИзбриши
  2. Svaka cast, cist pank - i ti i Mr Kolb :)

    ОдговориИзбриши
  3. @random cat
    pleasure is all mine ;)

    @hiPop
    ahahaha!
    hvala za acknowledgment :P

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails