19. 9. 2011.

Free People in Venice



Ovih dana bi bilo divno biti u Veneciji. Ovako nekako...





Iako je u Free People svetu ovo putovanje davno zavrseno, a uzivanje zapecaceno avgustovskim katalogom, niko nije da pretpostavi da ce zapravo ovo miholjsko leto biti bogom dano za ovakva lenja besciljna putovanja.






Iako su nas na svoj standardni nacin vec pocastili lookbookom za septembar, katalogom i filmicem, leto se i dalje opasno drzi. Zrelo je i mirisljavo. Ni sa pocetkom trece trecine septembra i dalje nije vreme za pamucnu setu i lagano ucaurivanje.






Okruzujem se nekim novim gedzetima i planiram neko neobavezno papirno scrapbookovanje koje bi izgledalo nekako kao... venecijanski Free People scrapbook. Setim se te naslovne strane i svega ostalog sto su nam srucili kao izvestaj i licni venecijanski vodic u dva dela.





Slicice naredjane kao posle celog dana cunjanja, sve zicer mesta, za prvi obilazak, nista spec a tako lepoooo...




Smestili se u Danieli, secate se kako sam se i ja bila zacopala...




... pa onda, gelato story...



i maske. Do sada tako odbojne...





... oni su se sa njima fino izezali...





... i kanalisali prelepo u fotke koje su zavrsile u zvanicnom katalogu za avgust.




Eto, procunjajte sami kroz vodic po Veneciji na nacin Slobodnih Ljudi, deo 1 je OVDE, deo 2 je OVDE. A onda, procunjajte i uz pomoc njihovih pokretnih slika.





10 коментара:

  1. Još jedan video. Ajmo svi da plešemo kao Coco Rocha! :) http://www.youtube.com/watch?v=Q6RnO-XXrEQ

    ОдговориИзбриши
  2. mnogo volim Veneciju i stalno joj se vracam :-)))

    ОдговориИзбриши
  3. Super sto se bar neko setio da jesenju kolekciju ne reklamira kroz povratzk u skolu vec kroz mini odmor, mmmm, romanticni vikend u Veneciji. Tako da ne moram svaki put da se stresem kad neko pomene septembar, nego mislim na ovaj sesir i Veneciju. I sad mi nije problem da isceprkam nesto jesnje garderobe iz ormara. Jano, svaka ti cast, you did it again :D

    ОдговориИзбриши
  4. @Ekoas
    ooo eto Ekoasa posle 100 godina! Hvala lepo, bas se uklopio ovaj video, nisam znala da Koko tako plese :)

    @street art...
    eh... ja sam samo provirila...

    @sugarhoneybaby
    to ti je venecija, da se zaljubis na brzinu ;)

    @random cat
    hehe, pa nama koji radimo na fakultetu skolska godina pocinje u oktobru ;]

    ОдговориИзбриши
  5. Poslje piana nam poklanjaš fini kulturno-trendsetterski izlet, Zlata si. Kroz tvoju Veneciju sam prošetala več neko vreme unazad i zaljubila se u tvoje tople Benetke. Kao što sam več 1000 puta rekla zaljubljena sam u taj dekadentni cirkus (izrečeno sa največim miljem i obažavanjem) na vodi in zahvalna sam, da mi je tako blizu i da mogu da ga posetim kad god mi se zahoče. Zbilja veliki privilegij.

    I dodajem, Venezija prekrasna i u zimu, staklena, hladna, mirna, nestvarna. Idealna escape.

    ОдговориИзбриши
  6. Prelijepo . Zaista je sve lijepo , kada god da mi zapne sa inspiracijom prosunjam kroz njihove fotke i nikada me ne razocaraju. Drago mi je da se ovamo vracam stalno zagledajuci tvoj blog !

    ОдговориИзбриши
  7. @matilda
    jeste, bas ti je blago sto si joj tako blizu. i da, verujem da je zimi takva kako pricas...

    @Amila
    hvala ti :}

    ОдговориИзбриши
  8. Ah ta predivna Venecija. Ta predivna Italija! <3

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails